آخرین جزئیات احداث پروژه پارکینگ زیرسطحی توحید

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید شامل دو باند شرقی، غربی بوده و باند غربی این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این طرح با مشخصات فنی خاکبرداری، آرماتوربندی، قالب‌بندی و بتن‌ریزی فونداسیون دیوارها و سقف پارکینگ و اجرای رمپ، دستگاه پله‌ها و اجرای عایق رطوبتی، روکش آسفالت و جدول گذاری در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه طول تقریبی پارکینگ توحید ۵۰۰ متر و با دو عرض ۱۱ متری است، افزود: ظرفیت پارکینگ توحید، پارک ۳۷۰ خودرو است، البته تدابیری هم برای پارک موتورسیکلت‌ها اندیشیده شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه اکنون لاین غربی پروژه در حال احداث است، ادامه داد: پس از تکمیل لاین غربی، لاین شرقی این محدوده خاکبرداری و پارکینگ به صورت کامل احداث خواهد شد.

رضایی تصریح کرد: پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید و پارکینگ جلوی بیمارستان شریعتی در مطالعات جامع ترافیکی شهر اصفهان به عنوان اولویت‌های اول و دوم در منطقه پنج پیش‌بینی شده بود که پس از طی مراحل مطالعاتی، احداث پارکینگ زیر سطحی خیابان توحید مصوب و عملیات اجرای آن از ابتدای سال جاری آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در طرح تفصیلی شهر اصفهان در کاربری‌های همجوار هم پارکینگ‌هایی پیش‌بینی شده است اما با قیمت‌های گران در آزادسازی املاک روبه‌رو شدیم و توجیه اقتصادی برای احداث پارکینگ وجود نداشت که بهترین گزینه احداث پارکینگ زیرسطحی در خیابان توحید بود.

کد خبر 538828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.