سبک ذوب‌آهن خیلی خاص است

سرمربی آلومینیوم اراک گفت:سبک ذوب‌آهن خیلی خاص است و در ایران، تیمی است که به بهترین شکل این سبک را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی فردا مقابل تیمی است که به نظر من جزو بهترین تیم‌های لیگ با سبک خاص بازی است. البته ذوب آهن دو سبک بازی دارد و ما آنالیز خوبی روی تیم حریف داشتیم ولی با این حال خوب این دو سبک را به خوبی انجام داده و ما هم با آنالیز کامل صحبت‌های لازم را با بازیکنان کردیم.

وی ادامه داد: امیدواریم فردا بازی خوبی باشد تا تماشاگرانی که بازی را می‌بینند از بازی لذت برده و این بازی با برد سه امتیازی تیم فوتبال آلومینیوم اراک همراه باشد و با پیروزی زمین را ترک کنیم. سه امتیاز بیرون خانه جبران کنیم و به شرایط خوبی در جدول برگردیم. قطعاً بازی فردا یک رقابت خوب است و امیدوارم تماشاگران لذت ببرند، فردا قطعاً بازی زیبایی خواهیم دید و امیدوارم گل هم داشته باشد. از طرف ما این موضوع را مطمئن باشید ولی سبک ذوب‌آهن خیلی خاص است و در ایران، تیمی است که به بهترین شکل این سبک را اجرا می‌کند.

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص وررود تماشاگران اراکی به ورزشگاه تصریح کرد: بعضی از تیم‌ها در حقشان ظلم می‌شود. اگر قرار است حضور تماشاگران به صورت آزمایشی باشد باید برای کل تیم‌ها باشد؛ من هفته قبل هم گفتم، از موقعی که در لیگ یک به اراک آمدم، کرونا آمد و من آرزو دارم یک بار هم که شده استادیوم اراک را پر ببینم. امیدوارم هر چه زودتر از کرونا خلاص شویم و هواداران به ورزشگاه بیایند.

کد خبر 538764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.