خبرهایی از مراسم توپ طلا ۲۰۲۱

مراسم اهدای توپ طلا توسط فرانس فوتبال در سالن «دو شاتلیه» پاریس درحال برگزاری است و تا ساعتی دیگر برنده جایزه مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تا ساعتی دیگر برنده توپ طلا معرفی می‌شود و نفر اول، این جایزه را از مجله فرانس فوتبال دریافت خواهد کرد، برخی افراد حدس می‌زنند مسی برنده است و برخی هم لواندوفسکی را فاتح آن می‌دانند.

این در حالی است که به واسطه عملکرد نه چندان خوب کریس رونالدو، او جایی در انتخاب برترین‌ها ندارد و برای همین هم او ترجیح داده امشب به فرانسه سفر نکند.

«پاسکال فره» سردبیر فرانس فوتبال در اظهار نظری جنجالی اعتقاد داشت: رونالدو زمانی از فوتبال خداحافظی می‌کند که توپ طلاهای بیشتری از مسی داشته باشد؛ این در حالی است که فوق ستاره آرژانتینی، در حال حاضر شش توپ طلا دارد و بازیکن فعلی منچستر یونایتد صاحب پنج توپ طلا است.

رونالدو هم حالا جواب او را داده و گفته: «پاسکال فره دروغ گفته که آرزوی من کسب توپ طلای بیشتر از مسی است؛ این حرف برای بزرگ کردن خودش است. همیشه به برنده تبریک گفته‌ام و اخلاق ورزشی داشته‌ام. این شایعات توهین به من و کریر من است»
همیشه به فرانس فوتبال احترام گذاشتم.

در حالی که اکثر مدعوین نشریه فرانسوی به محل مراسم آمده‌اند، اما همچنان خبری از حضور لیونل مسی نبود، برخی از رسانه‌ها علت تأخیر مسی را رو به رو نشدن با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرده اند، چون لئو از او ناراحت است. با این حال او دقایقی پیش با همسر و پسران خود روی فرش قرمز مراسم و سالن «دو شاتلیه» پاریس رسید.

لواندوفسکی یکی از افرادی که گفته می‌شود شانس زیادی برای بردن توپ طلا دارد، با ورود روی فرش قرمز مراسم اظهار داشت: «من واقعاً افتخار می‌کنم و خیلی خوشحال هستم که اینجا هستم. اینجا بودن همیشه خوب است. این چیز خاصی است. سال گذشته، ما یک سال باورنکردنی را پشت سر گذاشتیم. مایه شرمساری بود که توپ طلا را لغو کنیم، اما من خیلی خوشحال هستم که دوباره اینجا هستم.»

«گیم بالاگه» کارشناس مطرح فوتبال اسپانیا در اظهار نظری جالب تصریح کرده: «اطرافیان لوا و خود او می‌دانند که مسی برنده توپ طلا شده است»؛ این در حالی است که موقع رسیدن مهاجم لهستانی به سالن محل برگزاری مراسم؛ همه شعار «مسی مسی مسی» سر داده‌اند.

در حال حاضر برنامه‌ریزی شده که هفتمین توپ طلای لیونل مسی در کنار شش توپ دیگر در یک محل قرار گیرد. همچنین گفته شده که «تیاگو» پسر مسی همراه با پدرش برای دریافت توپ طلا روی صحنه می‌رود.

کد خبر 538758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.