مطمئناً شرایط تیم بهتر می‌شود/تلاش می‌کنیم ضعف‌هایمان به حداقل برسد

"تیم آلومینیوم تیم خوب و جنگنده‌ای است. پیش از شروع فصل هم با آن‌ها بازی کرده‌ایم و شناخت نسبی از حریف داریم. بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم چرا که تیم حریف پرس خوبی را اجرا می‌کند و البته دوندگی بالایی دارد. ما هم باید در این دیدار جنگنده باشیم و از این تیم امتیاز بگیریم."

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ذوب آهن امروز و در هفته هفتم لیگ برتر مهمان آلومینیوم اراک خواهد بود. شاگردان تارتار در هفته‌های گذشته روند متزلزلی را داشته‌اند و سه برد و سه باخت را کسب کرده‌اند. با این حال نمایش گاندوها نشان می‌دهد می‌توان به تیم مهدی تارتار امیدوار بود و انتظار روزهای خوبی را از این تیم داشت. به همین بهانه و در آستانه دیدار این تیم با حریف اراکی گفت‌وگویی را با سجاد جعفری هافبک گلزن سبزپوشان داشته‌ایم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

این فصل با آمدن تارتار به ذوب آهن آمدید و در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی از خودت نشان دادید. از شرایط خودتان صحبت کنید.

شرایطی خوبی را در ذوب آهن دارم. همینطور تیم‌مان وضعیت خوبی را این روزها تجربه می‌کند. با آقای تارتار در نفت مسجد سلیمان کار کرده‌ام و می‌دانم او در بازی از من چه انتظاری دارد. سعی دارم تمام صحبت‌هایشان را در زمین اجرا کنم. خدا را شاکرم که شرایط تا اینجای فصل خوب پیش رفته و امیدوارم در ادامه رقابت‌ها نیز بتوانم به تیم کمک کنم.

با وجود اینکه به عنوان یکی از گلزنان خط میانی ذوب آهن ظاهر شده‌ای، فکر نمی‌کنی خط هافبک تیم نیاز به کار بیشتری داشته باشد؟ به نظر می‌رسد هنوز هم ناهماهنگی‌هایی از سوی بازیکنان دیده می‌شود.

تقریباً ۸۰ درصد تیم تغییر کرده است و بازیکنان جدیدی به ذوب آهن اضافه شده‌اند. قطعاً باز هم نیاز به زمان داریم تا این هماهنگی بیشتر شود. اما روی این موضوع کار می‌کنیم و کادر فنی به برخی ضعف‌های تیم واقف است. این روزها تلاش زیادی می‌کنیم تا ضعف‌ها در هر یک از خطوط به حداقل برسد.

تیم ذوب آهن در هفته‌های اخیر لیگ برتر روند سینوسی را تجربه می‌کند. این یعنی در ۶ بازی گذشته ذوب آهن برد و باخت یکسانی را تجربه کرده است. دلیل این موضوع از نظر شما چیست؟

در سه بازی که باخته‌ایم واقعاً مستحق باخت نبودیم. در واقع اشتباهات فردی و هماهنگی نبودن باعث شده این بازی‌ها را از دست بدهیم. اما کادر فنی، مجموعه ذوب آهن و بازیکنان همگی معتقدیم تیمی بسیار قوی داریم. اصلاً مستحق باخت نبوده‌ایم و فکر می‌کنم با گذشت زمان شاهد این اشتباهات نیز نباشیم.

امروز دیدار مهمی را با آلومینیوم دارید. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تیم آلومینیوم تیم خوب و جنگنده‌ای است. پیش از شروع فصل هم با آن‌ها بازی کرده‌ایم و شناخت نسبی از حریف داریم. بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم چرا که تیم حریف پرس خوبی را اجرا می‌کند و البته دوندگی بالایی دارد. ما هم باید در این دیدار جنگنده باشیم و از این تیم امتیاز بگیریم. قطعاً برای کسب سه امتیاز به شهر اراک می‌رویم و امیدوارم نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

اگر با هواداران هم صحبتی دارید می‌توانید آن را مطرح کنید تا از همین تریبون به گوش آن‌ها برسد.

روی صحبتم با هواداران است. درست است در این فصل روند سینوسی داشته‌ایم اما مطمئناً شرایط تیم بهتر می‌شود. از آن‌ها درخواست دارم تیم‌مان را حمایت کنند و این را بدانند که ذوب آهن قطعاً به جایگاه خوب گذشته خود باز می‌گردد.

با توجه به تیم جنگنده‌ای که مهدی تارتار راهی مسابقات می‌کند فکر می‌کنید در پایان فصل می‌توانید جز پنج تیم بالای جدول قرار بگیرید؟

واقعاً فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. ممکن است در ادامه مسابقات اتفاقات زیادی رخ بدهد اما تلاش زیادی خواهیم کرد تا نام ذوب‌آهن سربلند باشد.

کد خبر 538757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.