پروژه‌های نیمه‌کاره شهر گناوه تکمیل می‌شود

شهردار گناوه با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه کاره شهر گفت: تکریم ارباب رجوع و احترام به درخواست‌های قانونی مردم در اولویت فعالیت های شهرداری گناوه است.

به گزارش ایمنا، جواد رستمی در آئین تکریم سرپرست شهرداری گناوه و معارفه شهردار این شهر اظهار کرد: آبادانی، سرزندگی، شادابی و نشاط در شهر در سایه اتحاد، همدلی و با هم بودن رقم خواهد خورد و در این راستا همه باید به شهرداری کمک کنند.

وی با بیان اینکه وجود اختلاف نظر در هر مجموعه‌ای طبیعی است اما زمانی می‌توان موفق عمل کرد و به آینده امیدوار بود که اتحاد و همدلی حاکم باشد و با این همدلی و وحدت موفقیت‌ها تضمین شده است، تصریح کرد: من به عنوان فرزند این شهر امروز افتخار شهرداری این شهر بر عهده می‌گیرم ولی زمانی موفقیت حاصل خواهد شد که همه در کنار هم و با اتحاد قدم برداریم.

شهردار گناوه ادامه داد: در شهر گناوه کارهای خوبی در گذشته انجام شده و شهرداران مختلف در ادوار گذشته برای شهر زحمت کشیده و تلاش کرده‌اند که قابل تقدیر است اما هنوز مشکلاتی در شهر وجود دارد که برای رفع آنها باید تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهر گناوه، برنامه‌ریزی و برای پیشرفت شهر تلاش خواهد شد، گفت: توزیع عادلانه خدمات در همه محله‌های شهر، تسریع در انجام امور مردم با رعایت اصول و قوانین، تکریم ارباب رجوع و احترام به درخواست‌های قانونی مردم، قانونمداری، تعامل با همه ادارات و سازمان‌ها و مشورت پذیری و استفاده از نظرات دلسوزان شهر چشم‌انداز و چراغ راه ما در شهرداری گناوه خواهد بود.

رستمی با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی از برنامه‌های اولویت دار این شهرداری خواهد بود اضافه کرد: قطعاً پروژه‌های جدید برای شهرداری تعریف خواهد شد اما به معنای این نیست که پروژه‌های نیمه کاره شهرداران گذشته ناتمام باقی بماند بلکه این پروژه‌ها و کارها که در حقیقت کار برای مردم است، باید تکمیل شود.

وی گفت: علیرغم مشکلات و مسائل پیش آمده بین شهرداری و شورای اسلامی شهر، شورای اسلامی شهر گناوه از بهترین شوراها است و قابلیت تبدیل شدن به بهترین شوراها را دارد و مسیر راه باید بر پایه همدلی و همراهی گذاشته شود.

منبع: مهر

کد خبر 538739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.