حمایت راموس از مسی پیش از مراسم توپ طلا

بازیکن باسابقه اسپانیایی به تمجید از هم تیمی خود در پاری‌سن‌ژرمن پرداخته و برای او آرزوی موفقیت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، سرخیو راموس مدافع تیم پاری سن ژرمن در آستانه برگزاری مراسم توپ طلا برای معرفی برترین بازیکن سال اروپا به حمایت از هم تیمی جدید خود یعنی لیونل مسی پرداخت.

راموس امیدوار است که مسی بسیار خوش شانس باشد و بتواند امشب یک بار دیگر توپ طلا را از آن خود کند چرا که در این صورت، مجموع توپ طلاهای مسی به عدد هفت خواهد رسید و او فاصله خود را با کریس رونالدو در این زمینه بیش از پیش نیز می‌کند.

البته حمایت این ستاره اسپانیایی از لئو مسی کمی عجیب بود چرا که وی سال‌ها با مسی رقیب جدی بودند و ال کلاسیکوهای یک دهه اخیر همواره به جنگ این دو معروف بوده است. مسی که برترین گلزن تاریخ بارسلونا نیز محسوب می‌شود، در برابر سرخیو راموس که کاپیتان متعصب رئال بود.

با این وجود پس از پیوستن هردوی این بازیکنان به پی اس جی، انگار اختلافات و مشکلات حل شده است و هر دو دیگر دشمنی‌های قبل را کنار گذاشته‌اند. آرزوی موفقیت راموس برای مسی برای بردن توپ طلا، قطعاً به مذاق رونالدو نیز خوش نیامده که سال‌ها با راموس همبازی بود.

راموس در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره امیدواری برای انتخاب شدن مسی به عنوان برترین بازیکن سال گفته بود: قطعاً امیدوارم که مسی برنده باشد. من همیشه از هم تیمی‌های خودم حمایت می‌کنم و این بار هم آرزو دارم که مسی خوش شانس باشد و جایزه را کسب کند.

وی در ادامه به تمجید از مسی پرداخت: او در شرایط خوبی قرار دارد و از آن دست بازیکنانی است که واقعاً تفاوت‌ها را رقم می‌زند. مسی بازیکن خاصی است و برای من باعث افتخار است که بتوانم در یک تیم با او همبازی باشم و از حضورش بهره مند شوم.

مراسم توپ طلا امشب برگزار خواهد شد و لیونل مسی، کریم بنزما و رابرت لواندوفسکی از جدی‌ترین گزینه‌های کسب این جایزه هستند. با این حال بسیاری از رسانه‌ها پیش از برگزاری مراسم خبر از موفقیت مسی در کسب دوباره این افتخار داده‌اند.

کد خبر 538643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.