اتوبوس‌های درون شهری گرگان به رمپ مجهز شد

شهردار گرگان گفت: تمامی اتوبوس‌های جدیدالاحداث و بازسازی شده ناوگان حمل و نقل عمومی گرگان جهت تسهیل تردد معلولان شهر برای سوار و پیاده شدن، به رمپ مجهز شده‌ است.

محمدرضا سبطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: معلولان جزئی از جامعه هستند و معلولیت نیز یک واقعیت است که در همه جوامع وجود دارد، لذا وظیفه مدیران شهری مناسب‌سازی فضاهای شهر و فراهم کردن بستر بهره‌مندی تمامی گروه‌های خاص از جمله افراد دارای معلولیت، از امکانات و خدمات شهری است.

وی به ضرورت مناسب سازی محیط شهری اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین مواردی که باید همه ما در نظر داشته باشیم این است که افراد توان خواه جزئی از جامعه هستند و باید از امکانات برابر و یکسان برخوردار باشند.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: برای پاسداشت ارزش‌های افراد معلول و توان خواه، از امروز دوشنبه هشتم تا یکشنبه چهاردهم آذرماه، سرویس‌های ناوگان اتوبوس درون شهری برای افراد توان خواه و دارای معلولیت رایگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمامی اتوبوس‌های جدیدالاحداث و بازسازی شده ناوگان حمل و نقل عمومی گرگان جهت تسهیل تردد معلولان شهر برای سوار و پیاده شدن، به رمپ مجهز شده است، افزود: اگر همه سازمان‌ها و نهادها وظایف خود را در قبال معلولان به درستی انجام دهند، مطمئناً تمامی مشکلات آنها بر طرف خواهد شد.

کد خبر 538589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.