مقابل کفر جهانی بایستید

شهید علی‌محمد سیاوشی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «ای تمام کسانی که خود را در برابر اسلام و انقلاب مسئول می‌دانید به هوش باشید که تمام کفر جهانی در مقابل اسلام قیام کرده پس از اینجا وظیفه ما سنگین می‌شود.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، «شهید» شاهد شهود عرفانی شده و نقش خوبی‌ها را در چهارفصل گیتی نمایان کرده است. او چشم ستارگان آسمان را روشن و ققنوس هشت جنت در هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشوده و فرشتگان را نوازشگر روح ناب خود کرده است.

رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نکته اشاره داشته‌اند که «وصیت نامه شهدا را بخوانید…» این توصیه در کلام گهربار حضرت امام خمینی (ره) نیز دیده می‌شود. در این مجال فرصتی دست داده تا مروری داشته باشیم بر گزیده‌ای از وصیت نامه شهدا:

وصیت‌نامه شهید علی‌محمد سیاوشی

«انا لله و انا الیه راجعون

ما از اوییم و بازگشت همه به سوی اوست

شکر و سپاس خدایی را که به ما هستی بخشید از نعمت سلامتی عقل برخوردارمان کرد که خوب را از بد نشان دهیم و راه خوب را انتخاب کنیم.

با درود و سلام بیکران بر پیامبران خدا و مخصوصاً پیامبر بزرگ اسلام و نایب برحقش امام عزیز این انسان نمونه در تاریخ که واقعاً این نعمت بزرگی است که خدا به این ملت مظلوم و زیر ستم شاهنشاهی عطا فرمود و باید همه شکرگزار او باشیم که در چه زمانی زندگی می‌کنیم و با رهبری چه کسی عمرمان سپری می‌شود و از خدای بزرگ عمر با عزت برای ایشان خواهانم و امیدوارم که ایشان را تا انقلاب مهدی (عج) برای اسلام نگه دارد، انشاالله.

سلام و درود بر شهیدان راه اسلام و اسرا و معلولین و مجروحین انقلاب و جنگ تحمیلی و خانواده‌های محترم آنان و امت حزب‌الله، پس از درودها و سلام‌ها چندجمله‌ای به‌عنوان وصیت‌نامه که معرف راه هدف و مقصود اینجانب است بیان می‌کنم؛ خطاب من به کسانی است که دلشان برای اسلام می‌تپد؛ ای عزیزان، ای پدران و مادران و خواهران و برادران مسلمان و ای تمام کسانی که خود را در برابر اسلام و انقلاب مسئول می‌دانید به هوش باشید که تمام کفر جهانی در مقابل اسلام قیام کرده پس از اینجا وظیفه ما سنگین می‌شود.

اگر خدای نخواسته در این وظیفه کوتاهی کنیم بلایی به سرمان خواهد آمد که چند برابر از رژیم گذشته بدتر است و اگر زبانم لال این انقلاب شکست بخورد دیگر خبری از آزادی و آزادگی نیست؛ وقتی که وظیفه‌مان مشخص شد باید همت کنید و جبهه جنگ را هر چه بیشتر از گذشته تقویت کنید.

اگر اسلام در این جنگ پیروز شود که ان‌شاءالله خواهد شد دنیا حساب دیگری برای ما باز خواهد کرد، برای اسلام دشمنانی همچون آمریکا، شوروی و اسرائیل وجود دارد، خیلی از کشورهای دنیا به این موضوع واقف هستند که عراق به خاک ایران حمله کرده و ما باید از خاک و میهن خود دفاع کنیم.

در پایان چندکلمه‌ای به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم که این بنده حقیر را حلال کنند و همیشه صبر را پیشه خود نمایند، پشت کار داشته باشند و هیچ وقت در کارهای خود ناامید نباشند که ناامیدی کفر است و فرزندانم با قاطعیت تمام درس بخوانند و هیچ وقت مطالعه کردن را فراموش نکنند.»

کد خبر 538566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.