انعقاد ۳ توافقنامه ساخت مدرسه در استان اصفهان با مشارکت خیران

در هفته اول آذر ماه سه توافقنامه ساخت مدرسه در استان اصفهان با مشارکت خیران منعقد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان، توافقنامه ساخت یک باب مدرسه شش کلاسه ابتدایی در شهرستان برخوار به صورت مشترک توسط خیر نیک‌اندیش و فرهنگی دلسوز خانم مصطفائی خورزوقی و خیر نیک‌اندیش آقای حاج حسین مبینی امضا شد.

این مدرسه به زیربنای تقریبی ۸۰۰ مترمربع و با مشارکت ۵۰ درصدی (معادل سفتکاری پروژه) این خیران گرانقدر احداث می‌شود که با موافقت هر دو خیر مدرسه ساز و به یاد مادر امام زمان (عج) به نام گل نرگس نامگذاری خواهد شد.

همچنین توافقنامه احداث یک باب هنرستان با ۱۲ باب کلاس و سه باب کارگاه امضا شد.

این هنرستان که فضاهایی چون نمایشگاه صنایع دستی، سوئیت معلمان و سرایداری را نیز شامل می‌شود توسط خیر مدرسه ساز مهندس حسن کمالی دولت آبادی (به نمایندگی از شرکت صبا الکتریک) احداث خواهد شد. زیربنای این هنرستان به متراژ تقریبی سه هزار و ۲۰۰ مترمربع است که در زمین اهدایی خیّر ساخته خواهد شد. مشارکت این خیّر در فاز اول به صورت ۵۰ درصدی خواهد بود.

توافق‌نامه احداث یک باب مدرسه در روستای بودان شهرستان تیران و کرون اصفهان به امضا رسید.

این فضای آموزشی مشتمل بر ۶ کلاس درس و زیر بنای تقریبی ۷۵۰ مترمربع است که در زمینی به متراژ تقریبی ۲۰۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

خیرین گرانقدر محلی روستای بودان شهرستان تیران و کرون با امضای این توافق‌نامه هزینه ساخت این فضای آموزشی را به طور کامل تقبل کردند.

کد خبر 538490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.