هیدج صاحب نمایشگاه دائمی صنعت کفش می‌شود

شهردار هیدج با بیان اینکه هیدج یکی از قطب‌های اصلی تولید کفش در کشور محسوب می‌شود، از طرح تبدیل ساختمان فوقانی واحدهای تجاری خدماتی مجتمع لاله (واقع در رمپ خروجی مجتمع) به نمایشگاه دائمی صنعت کفش خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد نجفی در جلسه کمیته سرمایه‌گذاری شهرداری هیدج با بیان اینکه مجموعه لاله هیدج یکی از ظرفیت‌های گردشگری این شهر و از منابع درآمدی شهرداری محسوب می‌شود، اظهار کرد: برای پیشرو و بهترین بودن در ارائه خدمات بین‌راهی و گردشگری، تهیه طرح به‌سازی و توسعه مجتمع خدماتی رفاهی لاله یکی از ضروریات انکارناپذیر هیدج در مسیر توسعه است.

وی از اجرای طرح رونق مجتمع گردشگری لاله هیدج خبر داد و افزود: هدف از اجرای این طرح، رونق مجتمع با افزایش کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده در آن و در نظر گرفتن بهترین خدمات برای جامعه هدف که شامل مسافران عبوری، کامیون‌های ترانزیت و شهروندان هیدج و شهرهای اطراف است.

شهردار هیدج خاطرنشان کرد: ایجاد نمایشگاه دائمی با اولویت ارائه تولیدات و محصولات شهر هیدج، ایجاد شهربازی سرپوشیده، به‌سازی وضعیت فعلی مجتمع، احداث واحدهای خدماتی متعدد با کاربری‌های مختلف در کنار ایجاد فروشگاه‌های گوناگون، احداث پارکینگ ویژه خودروهای سبک و سنگین، استقرار جایگاه سوخت و … از جمله طرح‌های مورد نظر شهرداری در طرح توسعه مجتمع خدماتی رفاهی لاله خواهد بود.

نجفی اضافه کرد: در همین راستا با پیگیری‌های انجام شده و با درخواست شهرداری، مبلغ ۴ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه گردشگری در مجتمع خدماتی رفاهی لاله توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه هیدج یکی از قطب‌های اصلی تولید کفش در کشور محسوب می‌شود از طرح تبدیل ساختمان فوقانی واحدهای تجاری خدماتی مجتمع لاله (واقع در رمپ خروجی مجتمع) به نمایشگاه دائمی صنعت کفش خبر داد و تصریح کرد: در همین رابطه پیگیری طرح توسعه‌ای مجتمع کارگاهی تولیدکنندگان کفش با ایجاد شهرک تخصصی کفش در راستای توسعه این صنعت موفق در هیدج هستیم.

کد خبر 538458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.