هزینه‌های پروژه رینگ چهارم ترافیکی شهر شفاف سازی شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار پاسخ شهردار به نامه تذکرهای او در صحن علنی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز (یکشنبه) در نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: تذکرهایی که در این مدت به شهردار اصفهان داده‌ام در قالب چند نامه ارسال و خواستار پاسخگویی درباره آن‌ها شدم.

وی افزود: یکی از نامه‌ها مربوط به هزینه‌کرد مالی، عملکرد انسانی و اتفاقاتی است که در چند سال اخیر در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان رخ داده است و درخواست شده بود که در یک گزارش رسمی جزئیات آن اعلام شود اما بیش از یک ماه از این تذکر گذشته و پاسخی به آن داده نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ابهاماتی نیز درباره هزینه‌کرد ۲۵۰ میلیارد تومانی پروژه رینگ حفاظتی به دست شورا رسیده که برای شفاف شدن آن خواستار ارائه گزارش شدیم اما با اینکه بخش دوم تسهیلات در حال تخصیص و بهره‌برداری است هنوز گزارشی مبنی بر آن ارائه نشده است.

وی با اشاره به لزوم شفاف‌سازی جزئیات پرداختی و عملکرد ۲۰ مشاور شهردار سابق و پاسخ به تذکر شورا در این خصوص، گفت: در جلسه امروز نیز خواستار ارائه جزئیات مالی و عملکردی مراسم مربوط به ۲۵ آبان‌ماه همراه با جدول مالی و مقایسه عملکردی به شورا می‌شوم.

کد خبر 538363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.