فعالیت ۶ شرکت مجاز سرویس مدارس در بندرانزلی

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی ‌گفت: شش شرکت سرویس مدارس دارای مجوز با ۶۳۰ دستگاه خودرو در این شهر فعالیت می‌کنند.

حسین بیک زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شش شرکت سرویس مدارس دارای مجوز با ۶۳۰ دستگاه خودرو، تحت نظارت سازمان حمل و نقل شهرداری بندرانزلی، در این شهر فعالیت می‌کنند که رانندگان این شرکت‌ها در سال‌جاری، کارت فعالیت خود را تمدید کرده‌اند.

وی افزود: افراد علاقه‌مند به فعالیت در سرویس مدارس باید پس از ثبت نام در سامانه سپند، با دریافت معرفی نامه از یکی از شرکت‌های سرویس مدارس، برای انجام مراحل اداری به سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندرانزلی، داشتن گواهینامه معتبر، معاینه فنی، بیمه نامه خودرو و دریافت دو مرحله واکسن کرونا را از مهمترین شرایط افراد در طرح ثبت نام سرویس مدارس دانست و تصریح کرد: خودروی رانندگان برای بازدید علائم و ایمنی و استعلام اصالت گواهینامه به پلیس راهور هدایت می‌شود و در صورت داشتن مشکلات فنی، پروانه فعالیت حمل‌ونقل مدارس برای آنان صادر نخواهد شد.

وی تاکید کرد: والدین برای بهره‌مندی از سرویس مدارس، با شرکت‌های حمل‌ونقل دانش آموزان دارای مجوز و معتبر، قرارداد امضا کنند و به هیچ عنوان وجه نقدی به رانندگان پرداخت نکنند، همچنین هنگام مواجه با هرگونه مشکلی می‌توانند مراتب را به صورت ۲۴ ساعته به واحد بازرسی سازمان حمل و نقل شهرداری بندرانزلی اطلاع دهند.

بیک زاده خاطرنشان کرد: با بازگشایی مدارس، سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندرانزلی و پلیس راهور شهرستان به صورت روزانه بر فعالیت رانندگان سرویس مدارس نظارت خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 538276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.