زباله شهر کاج به صورت بهداشتی دفن می‌شود

سرپرست شهرداری شهر کاج با بیان اینکه محل دفن زباله حدود دو هزار متر با شهر فاصله دارد و زباله به صورت بهداشتی در آن دفن می‌شود، گفت: این محل حدود یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت دارد که پاسخگوی نیاز فعلی شهر است.

کرامت نیکخواه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هفت کارگر که به صورت نیروی حجمی مشغول فعالیت هستند، با استفاده از دو خودرو زباله‌های سطح شهر کاج را جمع‌آوری می‌کنند.

وی با بیان اینکه زمینی برای برای دفن زباله‌های این شهر در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این محل با حدود یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت، دو هزار متر با شهر فاصله دارد و زباله به صورت بهداشتی در آن دفن می‌شود که پاسخگوی نیاز فعلی شهر است.

سرپرست شهرداری شهر کاج با اشاره به آسفالت معابر شهر کاج، خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک هزار تن آسفالت با اعتبار یک میلیارد تومان تهیه شده تا پس از پایان فصول سرد سال نسبت به انجام مابقی کار اقدامات لازم انجام شود، البته با گذشت زمان هزینه بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در تدارک خرید حدود سه هزار تن آسفالت برای معابر شهر کاج هستیم، گفت: تاکنون نزدیک ۶۰۰ مترمربع از سطح شهر آسفالت شده است.

سرپرست شهرداری شهر کاج با تاکید بر اینکه برای این پروژه قیر خریداری و پیمانکار گرفته شده است، اظهار کرد: از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۹۰ درصد کوچه و معابر شهر آسفالت شده است.

کد خبر 538274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.