نمایش «یه شب مهتاب» در «خانه نمایش»

نمایش «یه شب مهتاب» به نویسندگی و کارگردانی «مازیار فکری ارشاد» و تهیه‌کنندگی «خانه نمایش دا» به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این نمایش برداشتی آزاد از فیلمنامه «کاملاً غریبه» نوشته «پائولو کوستلا» و به کارگردانی «پائولو جنووزه» است که بر اساس این داستان، هفت دوست قدیمی برای یک مهمانی شام در یک آپارتمان بزرگ دورهم جمع می‌شوند. «‌اوا» روانشناس و همسرش «‌رکو» جراح پلاستیک، میزبانان این مهمانی هستند. کاسیمو و همسرش بیانکا، کارلوتا و شوهرش لیله مهمان هستند و تنها مجرد این مهمانی «‌پپه» است. پپه مردی میان‌سال است که به‌تازگی با دختری آشنا شده‌است. هنگام شام، زمانی که بحثی در مورد راز و پنهان‌کاری شکل می‌گیرد، اوا با ادعای اینکه هیچ‌چیزی برای پنهان کردن ندارد پیشنهاد یک بازی صداقت را مطرح می‌کند. در این بازی هر کس باید هرچه که در گوشی‌اش اتفاق می‌افتد را تا انتهای زمان مهمانی با بقیه به اشتراک بگذارد.

در این نمایش ساغر خواجه امیری، فرید عزیزی، محمدصادق اسدی، حامد ربیعی، بهناز شهسوار، رها عادلی و آصف جعفری نقش‌آفرینی می‌کنند. همچنین مجری طرح کارگاه اشتراک است و ثریا تیموری مدیریت اجرایی و برنامه‌ریزی آن به عهده دارد، ضمن اینکه سحر خواجه‌امیری مدیر صحنه، محمدحسین خدمت‌پرست و علیرضا اسدی دستیاران کارگردان، هانیه صفایی طراح چهره‌پردازی، بهناز شهسوار روابط عمومی، حامد رحیمی‌نصر، الهه صنیعی پور عهده دار صداها و عکس نیز به عهده محمدحسین خدمت‌پرست است. مرجان اندرودی نیز گرافیک را به عهده دارد و ساخت تیزر توسط مازیار فکری ارشاد انجام شده است.

علاقه‌مندان برای تماشای نمایش «یه شب مهتاب» می‌توانند تا پایان آذرماه به خانه نمایش دا، واقع در در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، خیابان جهان‌مهر، کوچه ۶/۱، پلاک ۶۶ مراجعه کنند.

نمایش «یه شب مهتاب» در «خانه نمایش»

کد خبر 538268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.