سازمان قضایی گام‌های بلندی برای پیشگیری از جرم برداشته است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از این سازمان به عنوان بازوی فرماندهان در جهت صیانت از نیروهای مسلح یاد کرد و گفت:‌ سازمان قضایی گام‌های بلندی در جهت پیشگیری از وقوع جرم برداشته است.

به گزارش ایمنا به نقل از سازمان قضائی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در دیدار با امیر حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش از سازمان قضائی نیروهای مسلح به عنوان بازوی فرماندهان در جهت صیانت از نیروهای مسلح یاد کرد.

وی افزود: فرمانده مقتدری که می‌خواهد به وظیفه خود عمل کند و اقتدار خود را در چهارچوب قانون به منصه ظهور برساند باید سازوکاری داشته باشد که از طریق آن بتواند با مجرمان برخورد کند و آن سازمان قضائی نیروهای مسلح است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی جرایم نیروهای مسلح از ابتدای اجرای سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم از سال ۷۶ تاکنون افزود: سازمان قضائی نیروهای مسلح در راستای سیاست‌های فرماندهی معظم کل قوا و اجرای مفاد قانون اساسی در جهت پیشگیری از وقوع جرم با همکاری نیروهای مسلح گام‌های بلندی برداشته و این افتخار بزرگی است.

حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش نیز در این دیدار، انتصاب حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان را تبریک گفت و برای وی آرزوی توفیق کرد.

در این دیدار امیر سیدمحمدرضا حسینی فرمانده دژبان کل ارتش و سرهنگ «مسلم یعقوبی» رئیس اداره قوانین، امور حقوقی و مجلس ارتش، امیر سیاری را همراهی می‌کردند.

کد خبر 538266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.