بررسی میزان افزایش مستمری مددجویان درسال آینده/میزان کف و سقف مستمری‌ها

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در خصوص هدف‌گذاری این نهاد برای افزایش میزان مستمری مددجویان در سال آینده گفت: برای میزان مستمری مددجویان کمیته امداد در سال آینده در مراحل کارشناسی هستیم.

به گزارش ایمنا، حسین خدرویسی، در خصوص میزان افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد برای سال آینده، با بیان اینکه فعلاً در مراحل کارشناسی قرار داریم، اظهار کرد: امسال بر اساس قانون بودجه و اعتباری که به کمیته امداد داده شد، ۶۷ درصد مستمری مددجویان با افزایش همراه بود، به طوری که در حال حاضر میزان مستمری برای خانوارهای یک‌نفره ۳۵۰ هزار تومان، دونفره ۵۰۰ هزار تومان، سه‌نفره ۷۰۰ هزار تومان، چهارنفره ۹۰۰ هزار تومان و پنج‌نفره و بالاتر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد افزود: مستمری مددجویان در حال حاضر بدون تأخیر در موعد مقرر به کارت سرپرستان خانوار پرداخت می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص هدف گذاری این نهاد برای افزایش میزان مستمری مددجویان در سال آینده، ادامه داد: برای میزان مستمری مددجویان کمیته امداد در سال آینده در مراحل کارشناسی هستیم. هر چقدر میزان مستمری مددجویان افزایش پیدا کند، با توجه به تورم و شرایط اقتصادی، باز هم پاسخگوی همه نیازهای خانواده‌ها نیست و در این زمینه نیازمند همراهی و کمک‌های مردم نیکوکار هستیم.

خدرویسی گفت: ما باید سرانه‌ها را بر اساس بودجه و اعتباری که دولت و مجلس شورای اسلامی برای کمیته امداد قائل می‌شوند، تنظیم کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 538213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.