کاهش ۴۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در بابل

سرپرست شهرداری بابل از کاهش ۴۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در این شهر خبرداد. و گفت:تعامل و همکاری شهرداری با شهروندان، سرمایه‌گذاران و انبوه‌سازان باید افزایش پیدا کند.

به گزارش ایمنا، قاسم دابوییان امروز _شنبه ششم آذرماه_ در جلسه ستاد درآمدی شهرداری بابل با اشاره به اینکه در سال‌جاری بیش از ۴۰ درصد از پروانه‌های ساختمانی کاهش یافته است، گفت: این جلسه به منظور ساماندهی و بهبود وضعیت درآمدی شهرداری بابل تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای نص‌صریح قانون؛ فرآیند صدور پروانه و برخی درخواست‌های مراجعین باید به کوتاه‌ترین زمان ممکن برسد، عنوان کرد: نگاه‌ها در بخش درآمدی نباید به واحد خاصی معطوف باشد و باید تمامی واحدها به نوبه خود در این امر همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

سرپرست شهرداری بابل تصریح کرد: تعامل و همکاری شهرداری با شهروندان، سرمایه‌گذاران و انبوه‌سازان باید افزایش پیدا کند و روند پیگیری و درخواست مراجعین و شهروندان تسهیل شود.

وی با اشاره به مساله آبگرفتگی در شهر بابل، ادامه داد: لایروبی کانال‌ها و انهار روباز و سرپوشیده جمع آوری آب‌های سطحی در سطح شهر، یکی از اقداماتی است که همواره به صورت مداوم در طول سال در حال انجام بوده و اهمیت آن در فصول پر بارش دو چندان می‌شود.

دابوییان یکی از مهم‌ترین علل مسدود شدن کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی در سطح شهر را تخلیه و رهاسازی زباله در برخی کانال‌ها برشمرد و گفت: انتظار می‌رود شهروندان در این موضوع همکاری لازم را با مدیریت‌پسماند شهرداری بابل داشته باشند تا شاهد کاهش موارد مسدود شدن کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی در سطح شهر باشیم.

کد خبر 538209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.