احمد نوری رئیس حوزه هنری اصفهان شد

احمد نوری طی حکمی از سوی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی به ریاست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری اصفهان، «محمدمهدی دادمان» طی حکمی «احمد نوری» را به ریاست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان اصفهان منصوب کرد. رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در متن این حکم آورده است:

«نظر به تجربیات و توانایی‌های شما، بنا به پیشنهاد معاون محترم راهبری استان‌های حوزه‌ی هنری، جناب‌عالی را به «ریاست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان اصفهان» منصوب می‌نمایم. از شما انتظار می‌رود در دوران مسئولیت‌تان؛

۱- ذیل سیاست‌های کلان حوزه‌ی هنری بر تنظیم، تصویب و اجرای نقشه‌‎ی تحول و سند راهبردی حوزه‌ی هنری استان همت گمارید.

۲- برای شناسایی و پرورش نسل مستعد و نوخاسته هنر انقلاب اسلامی در استان با همّتی مضاعف اقدام کنید.

۳- شبکه‌ای منسجم، کارآمد و هم‌افزا از هنرمندان مؤمن و انقلابی استان را در مجموعه حوزه هنری استان به عنوان مرکز رشد هنر انقلابی سامان دهید.

۴- در معرفی قلّه‌های هنر انقلابی استان در تراز ملی و بین‌المللی بکوشید.

۵- ظرفیت ارتباط مستمر و مؤثر با هیأت اندیشه‌ورز حوزه هنری استان، نهادها، تشکّل‌های مردمی، دینی و انقلابی، و اعضای جبهه فکری، فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی استان را فعال نمائید.

۶- با عنایت به بهره‌مندی اصفهان از ذخایر غنی معنوی و ظرفیت‌های عظیم و همه‌جانبه‌ی اجتماعی، ثبت و بازآفرینی آثار تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را با توسعه کمّی و کیفی و موضوعی روزآمد متناسب با نیاز امروز و فردای کشور به طور جدی پیگیری کنید.

۷- با ایجاد سازوکار دقیق تولید و ترویج محصولات و گفتمان هنر انقلاب اسلامی، بر وسعت دایره‌ نفوذ و تأثیر انقلاب اسلامی در جغرافیای فرهنگی استان بیفزایید.»

احمد نوری متولد ۱۳۶۵ و دارای دکتری تخصصی مدیریت رسانه است. از جمله سوابق و فعالیت‌های وی می‌توان به معاونت حوزه هنری اصفهان، دستیار و مشاور حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر منابع و توزیع سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مدیر امور استان‌های سازمان هنری رسانه‌ای اوج و راه اندازی و مدیریت باشگاه رشد جوان سازمان هنری رسانه‌ای اوج اشاره کرد.

کد خبر 538171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.