آخرین وضعیت پرونده قضایی «مهشاد» و «ریحانه»

وکیل اولیای دم خانواده «مهشاد کریمی» و «ریحانه یاسینی» گفت: هنوز هیچ‌گونه ابلاغیه رسمی از سوی بازپرسی دادسرای نقده درباره پذیرش اعتراض خود به نظریه کارشناسی دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش ایمنا، وکلای اولیای دم در پی دریافت نظریه هیئت سه‌نفره کارشناسی از شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نقده مبنی بر صددرصد مقصر بودن راننده در وقوع حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران، در مهلت مقرر قانونی به این حکم اعتراض کردند.

پرتو برهان‌پور درباره واکنش نهادهای مسؤول به این اعتراض اظهار کرد: هنوز ابلاغیه رسمی از سوی بازپرسی دادسرای نقده درباره پذیرش اعتراض ما به نظریه کارشناسی ابلاغ نشده است.

در پیگیری‌های انجام شده مطلع هستیم پرونده نیابت به تازگی به نقده ارسال شده است. شاید منتظر ارسال پرونده نیابت به نقده بودند و بعد اعتراض ما را به هیئت پنج‌نفره جهت رسیدگی ارجاع دهند.

آخرین وضعیت پرونده قضایی «مهشاد» و «ریحانه»

وی با بیان اینکه پرونده به شعبه سه دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۳ تهران فرستاده شده بود که ویژه نیابت قضائی است تا اولیای دم محترم بتوانند شکایت کنند و خبرنگاران مصدوم به پزشکی قانونی معرفی شوند، گفت: برخی از خبرنگاران طول درمان داشتند و به پزشکی قانونی تهران برای این موضوع ارجاع داده شده بودند و این کار زمان‌بر بود. با اتمام این مرحله و انجام نیابت، پرونده از شعبه نیابت به‌تازگی به دادستانی نقده ارسال شده است.

برهان‌پور در پایان ابراز امیدواری کرد که با توجه به نگرانی اولیای دم و جریحه‌دار شدن افکار عمومی در پی واژگونی اتوبوس خبرنگاران هر چه زودتر روند رسیدگی به این پرونده طی، مجرمان شناسایی شوند و به سزای اعمالشان برسند.

منبع: ایسنا

کد خبر 538151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.