فساد مالی در یوونتوس زیر ذره بین کارآگاهان

یک بار دیگر اتهامات فساد مالی به باشگاه یوونتوس وارد شده است و بانوی پیر ایتالیا ممکن است نقره داغ شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، افسران و کارآگاهان روز جمعه دفاتر باشگاه یوونتوس در شهرهای تورین و میلان را برای یافتن مدارکی در خصوص فساد مالی زیر و رو کردند تا این باشگاه مطرح ایتالیایی یک بار دیگر در شرایط سختی قرار بگیرد.

گزارشات تأیید می‌کند که یوونتوس در حال حاضر به دلیل مسائل مالی و حسابرسی‌های نادرست مشاهده تحت تحقیق و بازرسی است. پلیس ایتالیا روز جمعه از دفاتر این باشگاه در تورین و میلان بازدید کرد و اسناد نقل و انتقالات، فاکتورها و صورت‌های مالی را برای بررسی‌های بیشتر جمع‌آوری کرد.

تحقیقات فعلی در مورد سود حاصل از نقل و انتقالات و حق‌الزحمه ایجنتها بین سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ است. شش نفر از مقامات یووه و همچنین افراد عضو در باشگاه از جمله مدیرعامل یوونتوس آندرا آنیلی و نایب رئیس باشگاه، پاول ندود، تحت بازجویی قرار دارند.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی سابق، که در تابستان به تاتنهام پیوست نیز از جمله افرادی است که ممکن است در جریان تخلفات مالی دست داشته باشد. در بیانیه‌ای که توسط دفتر دادستانی تورین منتشر شد، آمده است: به دستور دادستان عمومی، کارآگاهان و کارشناسان مالی در حال انجام جست‌وجوها و تحقیقات محلی در دفاتر باشگاه فوتبال یوونتوس در تورین و میلان هستند.

باشگاه یوونتوس که در گذشته نیز به دلیل مسائل مالی و اتفاقات کالچوپولی در ایتالیا با مجازات بسیار سنگینی مواجه شد، حالا یک بار دیگر نیز زیر ذره‌بین کارآگاهان رفته و ممکن است در صورت مشاهده تخلف، جریمه سنگینی در انتظار این تیم پرطرفدار باشد.

کد خبر 538101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.