آماده‌سازی بازارچه چمران بروجرد

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری بروجرد گفت: بازارچه چمران بروجرد بعد از اتمام مراحل آماده‌سازی و تجهیز تا پایان سال‌جاری افتتاح می‌شود.

رسول عالم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازارچه شهید چمران، بزرگترین بازارچه تحت پوشش شهرداری و مشتمل بر ۵۲ غرفه است که در سال ۹۴ مراحل ساخت آن به اتمام رسید، اما متأسفانه تاکنون بلااستفاده مانده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا و با عنایت به تأکیدات شهردار محترم مبنی بر لزوم استمرار حرکت شهرداری به سمت جذب سرمایه‌گذار و درآمد پایدار، از چهارشنبه _سوم آذرماه_ مراحل ساماندهی و آماده سازی بزرگترین فروشگاه مواد غذایی با مشارکت شهرداری و فروشگاه زنجیره‌ای فامیلی مدرن در محل بازارچه چمران کلید خورد.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری بروجرد ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود بعد از اتمام مراحل آماده سازی و تجهیز، این فروشگاه تا پایان سال‌جاری افتتاح شود.

وی تصریح کرد: این پروژه نه تنها موجب ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری می‌شود، بلکه پرسنل شهرداری نیز می‌توانند مایحتاج خود را از این فروشگاه به صورت اقساط سه ماهه و بدون سود تهیه کنند.

کد خبر 538074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.