نبود شبکه فاضلاب شهری معضل بزرگ فریدون‌شهر

شهردار فریدون‌شهر با اشاره به نبود شبکه فاضلاب شهری در این شهر به عنوان یک معضل بزرگ، گفت: اجرای این پروژه از آلوده شدن آب رودخانه‌ها و قنوات پایین دست جلوگیری خواهد کرد.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای شهرداری فریدون‌شهر، اظهار کرد: تکمیل و تجهیز ساختمان مدیریت بحران، بازسازی میدان استقلال، ایجاد شش پارک محلی، پروژه پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری و مشارکت در آزادسازی و احداث جاده گردشگری سراب آبلت، اجرای ساختمان واحد خدمات شهری و سایر پروژه‌ها با پیشرفت ۴۰ درصدی در صورت مساعد شدن هوا ادامه می‌یابد.

وی گفت: فاز نخست پارک سراب فریدون‌شهر پس از تأمین گازرسانی سرویس بهداشتی و تکمیل برخی از زیرساخت‌های آن در حال تکمیل شدن است.

شهردار فریدون‌شهر نبود شبکه فاضلاب شهری فریدون‌شهر را معضل بزرگ شهر دانست و تصریح کرد: اجرای این پروژه از آلوده شدن آب رودخانه‌ها و قنوات پایین دست جلوگیری می‌کند.

وی افزود: اهمیت اجرای فاضلاب شهر فریدون‌شهر به اندازه یک شهر نیست، بلکه تأثیر آن بر حوزه وسیعی از استان و حتی فلات مرکز کشور است؛ چرا که سرچشمه اصلی زاینده‌رود چشمه‌لنگان بوده که خروجی آن با احداث تونل در پایین دست این شهر قرار دارد.

باتوانی ادامه داد: اهمیت حفظ محیط زیست و پاک نگه‌داشتن آب‌های سطحی و آب رودخانه چشمه لنگان موضوع مهمی است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

کد خبر 537987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.