تفکر بسیجی، یک تفکر مطالبه‌گر است

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: تفکر بسیجی یک تفکر مطالبه‌گر است و عقل و عشق را به هم آمیخته و نسبت به عهد و پیمانش در جامعه وفادار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین‌میاندشت با بیان اینکه رمز پیروزی بسیج در هشت سال دفاع مقدس پیروی از ولایت فقیه بود، اظهار کرد: در دوران انقلاب خلق زیباترین حماسه‌ها توسط بسیجیان انجام شده است.

وی با بیان اینکه مدیرانی که گرهگشای مردم نیستند روحیه بسیجی ندارند، گفت: فکر بسیجی به گونه‌ای است که هیچ دشمنی جرأت رو در رو شدن با ایران اسلامی را نخواهد داشت.

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: تفکر بسیجی، یک تفکر مطالبه‌گر است و عقل و عشق را به هم آمیخته و نسبت به عهد و پیمانش در جامعه وفادار است.

اسکندری با تأکید بر ضرورت تولید علم به منظور مقابله با جنگ نرم دشمنان، گفت: سرمایه‌گذاری در میدان علم و تحصیل موجب هراس دشمن می‌شود.

وی با اشاره به بحث خشکسالی در شهرستان بویین میاندشت، گفت: مردم این شهرستان حقابه ندارند، همچنین از سوی مسئولان استان وعده تشکیل کمیسیون رفع تداخلات ارضی در شهرستان بویین میاندشت داده شد اما عمل نکردند.

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: راه و شهرسازی نمی‌تواند به بهانه خشکسالی زمین‌های مردم را تصاحب کند.

کد خبر 537945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.