اسرائیل غاصب باید از بین برود

شهید محمد معارفوند در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اسرائیل غاصب این غده سرطانی در ممالک مردم مسلمان سرایت کرده و اگر امروز کنده نشد فردا کار مشکل می‌شود.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، «شهید» شاهد شهود عرفانی شده و نقش خوبی‌ها را در چهارفصل گیتی نمایان کرده است. او چشم ستارگان آسمان را روشن و ققنوس هشت جنت در هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشوده و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرده است.

رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نکته اشاره داشته‌اند که «وصیت نامه شهدا را بخوانید…» این توصیه در کلام گهربار حضرت امام خمینی (ره) نیز دیده می‌شود. در این مجال فرصتی دست داده تا مروری داشته باشیم بر گزیده‌ای از وصیت نامه شهدا:

وصیت‌نامه شهید محمد معارفوند

«بسم الله الرحمن الرحیم

من به این راه که همان راه سرور شهیدان حسین بن علی است آگاهم و دوست دارم مردانه با دشمنان اسلام مبارزه کنم تا دیگر قدرتی هوس و طمع نابودی اسلام را نکند و اگر مردم مسلمان بخواهند به دین خود عمل کنند پس باید مبارز باشند، چون اسلام در خطر است اگر امروز حرکت نکنیم فردا دیر است پس بیایید جلوی دشمنان بایستیم و نگذاریم حقمان پایمال شود و به اسلام عزیز خدشه‌ای وارد شود.

اسرائیل غاصب این غده سرطانی در ممالک مردم مسلمان سرایت کرده و اگر امروز کنده نشد فردا کار مشکل‌تر می‌شود و حالا صدام جنایتکار بجای اینکه به اسرائیل حمله کند به ایران که اکنون به طور کامل در مقابل اسرائیل ایستاده حمله کرد شهرهای ما را ویران کرد و خون پاک بی‌گناهان را به زمین ریخت، باید کربلا آزاد شود، چون به فرموده امام عزیز راه قدس از کربلا می‌گذرد.

عزیزان من زندگی را در مردانه زیستن می‌دانم و این را هم بدانید که زندگی راحت مرداب روح است و شهادت کمال انسانیت.

پدر و مادر عزیزم، برادران عزیزم و خواهران عزیزم را سلام می‌رسانم.»

کد خبر 537846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.