مقواساز: بسیج به دنیال ایجاد محله اسلامی است

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: تمام بسیجیان و اقشار با خدا معامله می‌کنند و از وقت، زندگی، مال و هرچه در دست دارند گذشت می‌نمایند تا بتوانند به فرامین امام خامنه ای (مدظله) در بخش محرومیت زدایی لبیک بگویند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار علی مقواساز در همایش تجلیل از قرض‌الحسنه‌های مردم یار و اشتغال‌زای برتر استان اصفهان اظهار کرد: بسیج به دنبال ایجاد محله اسلامی است و برای ایجاد محله اسلامی ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه و می‌تواند در امر پیشرفت محله اسلامی کمک بسزایی داشته باشد.

وی افزود: با شکل‌گیری مجمع عالی قرض‌الحسنه‌های اشتغال‌زا و مردم یار استان که متشکل از ۱۵۰۰ قرض‌الحسنه است می‌توان با اندیشه‌ورزی زمینه رشد این صندوق‌ها را فراهم کرد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) تاکید کرد: تمام بسیجیان و اقشار با خدا معامله می‌کنند و از وقت، زندگی، مال و هرچه در دست دارند گذشت می‌نمایند تا بتوانند به فرامین امام خامنه‌ای (مدظله) در بخش محرومیت زدایی لبیک بگویند.

مقواساز ادامه داد: در تمام عرصه‌ها صندوق‌های قرض‌الحسنه باید با محوریت مساجد با ایجاد بنگاه‌های اقتصادی کوچک به سمت اشتغال‌زایی پیش بروند و با تشکیل شرکت تعاونی‌ها زود بازده بتوانند مشکلات اقتصادی، معیشتی مردم را حل کنند.

وی یادآور شد: حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۱ فرمودند به بسیج مردمی نیازمندیم، سال ۴۲ نیز تکرار نمودند، سال ۵۷ و ۵۸ قبل از تشکیل بسیج هم به این نیاز جامعه اسلامی اشاره کردند و همیشه بر این امر تاکید داشتند که پیامبران خدا و ائمه اطهار هم با بسیج مردم جلوی کفر و ظلم ایستادگی نمودند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) خاطرنشان کرد: مکتب بسیج در ادامه راه مکتب ائمه و رسول خدا می‌باشد حضرت امام وقتی (ره) پیام تشکیل بسیج را می‌دهند کسی گمان نمی‌کرد که این نیروی الهی و مردمی تمام قوای خود را جمع نماید که بتواند در تمام عرصه‌ها، جهادی، سازندگی، اقتصادی فعالیت کند.

مقواساز اضافه کرد: اقتصاد کشور زمانی رشد پیدا می‌کند که مردم در آن سهیم باشند و کاری که این صندوق‌ها در محلات برای اشتغال‌زایی انجام می‌دهند می‌تواند بسیار ارزشمند است.

کد خبر 537807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.