ریگا محل آزمایش ایده‌های آینده‌نگر حمل و نقل شد

شورای شهر ریگا شریک پروژه‌ای شده است که هدف آن آزمایش ایده‌های آینده‌نگر مختلف در زمینه جابجایی شهری زندگی واقعی است. این ابتکار توسط مؤسسه نوآوری و فناوری (EIT) اروپا سازماندهی شده است و شش تیم مختلف را شامل می‌شود که نمونه‌های اولیه خود را در نقاط مختلف پایتخت لتونی راه اندازی کرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، محیط شهری در این مورد به عنوان یک بستر آزمایشی واقعی برای توسعه نوآوری‌ها و ایده‌های جابجایی با پتانسیل و ارزش افزوده بالا عمل خواهد کرد. طرح اصلی این است که نمونه‌های اولیه به عنوان مبنایی برای جذب سرمایه‌گذاران به شهر و در نتیجه بالا بردن استانداردهای زندگی ساکنان به روش‌های مختلف عمل می‌کند.

شش پروژه آزمایشی در قلمرو پایتخت در نظر گرفته شده است:

• تیم Mikropoint یک پایگاه جابجایی جدید در میدان Zemitana این شهر ایجاد کرده است که ترکیبی از سوله برای اسکوترهای برقی و دوچرخه، یک کارگاه مینی دوچرخه و و فضای عمومی در یک مکان است. هدف این راه حل، گسترش دامنه وسایل حمل و نقل در اطراف این ناحیه و در نتیجه بهبود شبکه جابجایی شهری با وسایل نقلیه سازگار با محیط زیست است.

ریگا محل آزمایش ایده‌های آینده‌نگر حمل و نقل اروپا شد

• تیم getUgo کنترل از راه دور وسایل نقلیه خودران، ماشین‌ها و سایر دستگاه‌ها را با پلت‌فرم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از راه دور فراهم می‌کند.

• تیم E-Stop راه‌حلی برای نگهداری و شارژ اسکوترهای برقی شخصی نصب شده در مراکز خرید ارائه می‌دهد.

• تیم Electrify با ارائه مینی بوس های برقی برای حمل و نقل، جابجایی الکتریکی را ترویج می‌کند؛ این ایده هنوز در حال توسعه است.

• تیم "Velorūme" یک پارکینگ دوچرخه یا یک گاراژ برای نگهداری دوچرخه‌ها ارائه می‌دهد.

• تیم Simplecharge استفاده از تیرهای روشنایی خیابان را برای شارژ وسایل نقلیه الکتریکی ترویج می‌دهد.

ریگا محل آزمایش ایده‌های آینده‌نگر حمل و نقل اروپا شد

کد خبر 537776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.