آماده‌باش خودروهای عملیاتی شهرداری چهارباغ

معاون خدمات شهری شهردار چهارباغ از آماده‌باش خودرو های عملیاتی شهرداری برای پیشگیری از وقوع حادثه هنگام بارندگی خبر داد.

تقی محبی در گفت و گو با ایمنا، با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در خصوص مدیریت بارندگی در فصل سرما، اظهار کرد: در این راستا خودروها و نیروهای خدمات شهری ضمن تبیین وظایف برای زمان بارندگی به حالت آماده‌باش در آمدند.

وی ادامه داد: همچنین به منظور کنترل آب‌های سطحی و تسهیل تردد شهروندان در زمان بارندگی و با هدف ارائه خدمات بهینه متناسب با بحران‌های احتمالی ناشی از برودت هوا و بارش برف و باران، واحد موتوری شهرداری نیز پای کار آمد.

معاون شهردار چهارباغ ضمن تاکید بر اهمیت مهار آب‌های سطحی، ادامه داد: در راستای هماهنگی بیشتر و بهتر، مدیران نواحی و خدمات شهری شهرداری چهارباغ طی نشستی با شرح وظایف خود آشنا شدند و برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی با کارشناسان مدیریت شهری هماهنگی و مشاوره انجام شده تا بتوانیم برای ارائه خدمات رسانی بیشتر به شهروندان و رویارویی با حوادث غیر مترقبه از قبیل سیل، آبگرفتگی و یخبندان احتمالی مهیا باشیم.

محبی با تاکید بر اهمیت لایروبی جداول و گسیل‌ها، تصریح کرد: در این میان می‌طلبد شهروندان در عدم ریختن زباله در مسیرهای آب، رعایت قوانین، بستن زنجیر چرخ در هنگام بارش برف و … مشارکت داشته باشند.

وی تاکید کرد: جلب مشارکت شهروندان در خصوص مسائل زمستانی، یکی از راهکارهای مقابله با بحران است.

کد خبر 537768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.