کانادا واکسن تک دزی جانسون اند جانسون را تایید کرد

گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد که کانادا واکسن تک دزی جانسون اند جانسون را برای افراد بالای ۱۸ سال مورد تایید قرار داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت جانسون اند جانسون روز چهارشنبه اعلام کرد که مقامات بهداشتی کانادا مجوز استفاده اضطراری از واکسن تک دزی جانسون اند جانسون را برای افراد بالای ۱۸ سال صادر کرد و آن را کاملاً تأیید کرده است. واکسن کرونای جانسون اند جانسون در بسیاری از کشورها مانند ایالات متحده آمریکا مورد تأیید قرار گرفته بود و مجوز استفاده اضطراری را نیز دریافت کرده بود.

کشور کانادا اخیراً استفاده از واکسن فایزر را برای کودکان پنج تا ۱۱ سال تأیید کرده بود و اعلام کرد که افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند از این ماه دز تقویت کننده این واکسن را تزریق کنند. آمار ارائه شده نشان می‌دهد که روزانه دو هزار و ۵۶۳ نفر در این کشور به بیماری کووید -۱۹ مبتلا می‌شوند و تا کنون حداقل ۶۰ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۵۸ دز واکسن کرونا به افراد این کشور تزریق شده است.

مقامات بهداشتی کشور کانادا واکسن مدرنا و فایزر را در ماه سپتامبر کاملاً مورد تأیید قرار دادند و اخیراً نیز واکسن تک دزی جانسون اند جانسون را کاملاً تأیید کرده است. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که این واکسن خطر ابتلاء به نوع خفیف تا شدید بیماری کووید -۱۹ را تا ۹۴ درصد کاهش می‌دهد.

کد خبر 537766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.