هوای اصفهان برای عموم شهروندان ناسالم است

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _پنجشنبه چهارم آذرماه_ در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۵۱ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان (قرمز) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ پنجشنبه چهارم آذرماه_ در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۵۱ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان (قرمز) ثبت شده است.

روز گذشته میانگین شاخص کیفی هوا در این شهر با قرار گرفتن روی شاخص ۷۹ در وضعیت سالم ثبت شده بود.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان‌های پروین با شاخص ۱۶۰، احمدآباد ۱۵۹، انقلاب ۱۵۹، کاوه ۱۵۶، رهنان ۱۵۲، جی ۱۸۴ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان (قرمز) قرار دارند و ایستگاه‌های باهنر ۱۳۷، فیض ۱۲۶، فرشادی ۱۲۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر، دانشگاه، میرزاطاهر و استانداری فعال نیست همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های مبارکه با شاخص ۵۸، ورزشگاه میثاق ۲۸، در وضعیت سالم قرار دارند.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر، روی عدد ۶۹ در وضعیت سالم و سجزی با قرار گرفتن روی ۹۹ در وضعیت سالم قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

کد خبر 537764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.