مرادیان: بازیکنان فولاد از عمد روی زمین نمی افتادند

دروازه بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دو سال با جواد نکونام کار کردیم که با تفکرات این مربی آشنا هستیم و در این چند وقتی که بالای سر تیم آمده وقت گذاشت و جلسات متعددی داشتیم که نتیجه آن دو هفته با امتیازاتی خوب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان مرادیان پس از پیروزی مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی پشت سر گذاشتیم، نیمه دوم ذوب آهن حمله کرد و کیفیت تیم خود را نشان داد. ما هم همدل هستیم و کادر فنی، مجموعه فولاد و بازیکنان در یک راستا تلاش می‌کنیم تا دل هواداران این تیم را شاد کنیم زیرا تنها دل خوشی مردم خوزستان تیمشان است که امیدواریم با کسب نتایج خوب، آخر فصل جایگاهی در خورشان شأن نام فولاد به دست آوریم.

وی ادامه داد: از زحمات عبدالله ویسی تشکر می‌کنم و امیدوارم هر کجا که هست موفق باشد، دو سال با جواد نکونام کار کردیم که با تفکرات این مربی آشنا هستیم و در این چند وقتی که بالای سر تیم آمده وقت گذاشت و جلسات متعددی داشتیم که نتیجه آن دو هفته با امتیازاتی خوب شده است.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه فوتبال درگیرانه مصدومیت دارد، تصریح کرد: وقتی بازیکنان ما زمین می‌خوردند قطعاً برخوردی ایجاد شده بود و کسی از عمد روی زمین نمی‌افتاد.

کد خبر 537717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.