شنانی: اگر بازیکن فولاد اخراج می شد روند بازی تغییر می کرد

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: داور وقتی خطا گرفته باید اخراج کند، هفته قبل این اتفاق در بازی هوادار و فولاد هم رخ داد که بازیکن را اخراج کردند، اگر در این بازی هم اخراج می کرند روند بازی تغییر می‌کرد زیرا تیم حریف ۱۰ نفره می‌شد و ما می‌توانستیم فشار وارد کنیم.

به گزارش روابط عمومی هیأت فوتبال شهرستان اصفهان، حسین شنانی پس از شکست مقابل فولاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی داریم زیرا کادر فنی تیم مقابل عوض شده و ریتم جدیدی به خود گرفته بودند. دقایق اول بازی را در دست داشتیم، داور وقتی خطا گرفته باید اخراج کند، هفته قبل این اتفاق در بازی هوادار و فولاد هم رخ داد که بازیکن را اخراج کردند، اگر در این بازی هم اخراج می کرند روند بازی تغییر می‌کرد زیرا تیم حریف ۱۰ نفره می‌شد و ما می‌توانستیم فشار وارد کنیم، اما در هر صورت فولاد از موقعیت‌های خود استفاده کرد و سه امتیاز گرفت.

وی ادامه داد: یک بازی می‌بریم و یک بازی می‌بازیم ولی سعی می‌کنیم هفته آینده پیروز باشیم تا جبران این شکست شود، اما این باخت حق ما نبود. کارشناسان راجع به اخراجی که صورت نگرفت نظر دهند، کادر فنی خوبی داریم که بازی بعدی را نتیجه خواهیم گرفت.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه تارتار تیم جوان و یکدلی را جمع کرده، تصریح کرد: به احسانی تبریک می گویم امیدوارم در سمت مدیرعاملی موفق باشد و از تیم فوتبال حمایت کند.

کد خبر 537713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.