پیام تبریک شهردار سمنان به مناسبت روز اصفهان

شهردار سمنان در پیامی‌ «روز اصفهان» را به شهردار و مردم این کلانشهر تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پیام سید علی مرتضی نژاد به علی قاسم زاده آمده است:

«آذر ماه، یادآور نگاره ی تاریخی منقوش بر کاشی کاری‌های سردر بازار قیصریه اصفهان و تمدن چند هزار ساله شهر با قدمت کم نظیر فرهنگی و هنری آن است؛ و نامگذاری اول آذر ماه به نام «روز اصفهان» شایسته زیبایی‌هایی است که در جای جای شهر، ذوق و هنر ایرانی را به رخ جهانیان می‌کشد.

شهردار محترم اصفهان جناب آقای دکتر قاسم زاده، روز اصفهان را خدمت شما و تمامی شهروندان اصفهانی، تبریک گفته آرزوی توفیقات بیشتر در راستای خدمت رسانی به شهروندان فهیم اصفهانی را خواستارم.

بی شک وجود چنین برنامه‌های فرهنگی در کشور، نقش بسیار مهمی را در معرفی بیش از پیش شهرهای ایران ایفا می‌کند و تعامل و همراهی شهرها در این امر کمک شایانی را در جهت رونق صنعت گردشگری خواهد داشت.

سمنان به عنوان همسایه ی شمالی استان اصفهان، از شهرهای تاریخی است که با داشتن جاذبه‌های تاریخی، صنایع دستی متنوع، بافت کم نظیر تاریخی، صنایع و معادن منحصر به فرد، جاذبه‌های طبیعی مختلف از کویر تا جنگل و مردم مهمان نواز و سخت‌کوش، نزدیکی فرهنگی، هنری، تاریخی و صنعتی زیادی با شهر اصفهان داشته و راه ارتباطی اصفهان-سمنان به عنوان مسیر استراتژیک جنوب به شمال، موقعیتی استثنایی را برای این دو شهر رقم زده است تا با برنامه‌ریزی و همکاری بیشتر شاهد رشد و شکوفایی با شتاب بیشتری باشیم.

استفاده از تجربیات شما در میزبانی از میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی و مدیریت شهری موفق در چند ساله گذشته، فرصتی است که می‌تواند یاری رسان ما در رسیدن به شهری پویا شده و فرصت مغتنمی است که می‌تواند شروع یک اتفاق بزرگ برای آشنایی بیشتر فرهنگ‌ها و آداب و رسوم باشد.

در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای شما همکار ارجمند، توفیقات روز افزون در رسیدن به اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان خواهانم.»

کد خبر 537666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.