اعضای شورای شهر رشت به جشن اهدای کتاب دعوت نشدند

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت گفت: جشن اهدای کتاب در پارک شهر(باغ محتشم) برگزار شد، اما در اقدامی عجیب اعضای شورا به این مراسم دعوت نشدند.

نادر حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشن اهدای کتاب با همکاری مشترک اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان، انجمن خیران کتابخانه‌ساز این استان و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت و با حضور با جمعی از مسئولان و شهروندان، با شعار "اهدای کتاب، اهدای دانایی" در پارک شهر (باغ محتشم) رشت با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برگزار شد.

وی افزود: متولیان برگزاری مراسم جشن کتاب در اقدامی عجیب، اعضای شورای اسلامی شورای شهر برای حضور در این مراسم دعوت نکردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه من از طریق رسانه‌ها از برگزاری این مراسم مطلع شدم، تصریح کرد: با توجه به اینکه مراسم اهدای کتاب در ملک شهرداری برگزار شد و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت یکی از متولیان اصلی برگزاری آن بود، باید یک هفته زودتر با ارسال نامه‌ای شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر را به چنین مراسم مهمی دعوت می‌کردند.

حسینی با بیان اینکه سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت، تعدد برگزاری برنامه‌ها و فراموشی را علت دعوت نشدن اعضای شورای اسلامی شهر به مراسم جشن کتاب عنوان کرده است، تصریح کرد: اقدام سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت مورد انتقاد است؛ تذکرات لازم به مسئولان این سازمان داده شد و این افراد توبیخ و متعهد شدند که هرگز چنین سهل‌انگاری را تکرار نکنند.

کد خبر 537665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.