درخشش دوباره رونالدو در لیگ قهرمانان

ستاره پرتغالی یک بار دیگر نشان داد که لیگ قهرمانان اروپا تورنومنت مخصوص به اوست که همیشه می‌تواند در آن بدرخشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از تلگراف، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم منچستریونایتد، دست از سر لیگ قهرمانان اروپا بر نمی‌دارد و در سی و هشت سالگی نیز به درخشش در این مسابقات ادامه می‌دهد تا نامش را بیش از پیش در تاریخ این مسابقات جاودانه کند.

یونایتدی‌ها در بازی شب گذشته خود می‌دانستند که با کسب یک تساوی هم می‌توانند صعود خود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را قطعی کنند و به همین دلیل، علی‌رغم مشکلات داخلی و برکناری سولسشر در طی روزهای اخیر، بسیار مصمم بودند که نتیجه دلخواه را در این مسابقه کسب کنند.

منچستر که نیاز مبرمی به نتیجه‌گیری در این بازی داشت تا بتواند دوران پسا سولسشر را نیز خوب شروع کند، بالاخره در دقیقه ۷۸ به گل رسید. روی پرس سنگین بازیکنان و اشتباه عجیب بازیکن ویارئال در مقابل دروازه خودی، رونالدو موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

ستاره پرتغالی یک بار دیگر به منچستر کمک کرد تا نتیجه خوبی به دست آورد و بدون شک با پیوستنش به این تیم از ابتدای فصل، تبدیل به مهم‌ترین ستاره شیاطین سرخ شد. این ششمین گل رونالدو در لیگ قهرمانان امسال بود و همچنین پنجمین بازی متوالی بود که او در آن موفق شد گلزنی کند.

هواداران منچستر امیدوار هستند که بتوانند با انتخاب یک سرمربی جدید و حضور ستاره‌ای همچون رونالدو، شانس زیادی در کسب جام در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند. در طی روزهای آتی، انتخاب سرمربی برای این تیم اتفاق بسیار مهم و تعیین کننده‌ای خواهد بود.

کد خبر 537567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.