مدیریت منابع اولویت شهرداری اهواز در جهت رفع مشکلات است

شهردار اهواز با بیان اینکه مدیریت منابع از موارد اصلی رفع معضلات مناطق کم برخوردار است، گفت: اراده جدی شورا و شهرداری این است که در مسیر عدالت اجتماعی و فضایی از نظر توسعه امکانات، اقداماتی را در برنامه‌های کلان، میان‌مدت و کوتاه‌مدت انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی امروز _چهارشنبه سوم آذرماه_ در حاشیه بازدید از منطقه کوی مهدیس اظهار کرد: محلات کم برخوردار از سوی شورای اسلامی شهر اهواز شناسایی شده است، البته در ادوار گذشته محله‌های کم برخوردار مشخص شده بودند، اما به دلایلی رسیدگی لازم صورت نگرفته است.

وی افزود: اراده جدی شورا و شهرداری این است که در مسیر عدالت اجتماعی و فضایی از نظر توسعه امکانات، اقداماتی را در برنامه‌های کلان، میان‌مدت و کوتاه‌مدت انجام بدهد تا بیشتر منابعی که حاصل می‌شود صرف رفع معضلات مناطق محروم شود.

شهردار اهواز تصریح کرد: اگرچه ممکن است در مناطق برخوردار هم مشکلاتی وجود داشته باشد، اما مناطق کم برخوردار از حداقل‌ها محروم هستند؛ مردمی با فرهنگ بالا، متدین و انقلابی در محلات کم برخوردار با مشقت زندگی می‌کنند و حق آن‌ها بیشتر است، در واقع در حق آن‌ها کوتاهی شده است که باید جبران شود.

امینی تاکید کرد: باید بتوانیم منابع لازم را تأمین و رضایت شهروندان را جلب کنیم، بنابراین امیدواریم روزی برسد که فاصله طبقاتی محلات را به کمترین حد ممکن برسانیم تا در محلات برخوردار و کم برخوردار توازن نسبی برقرار شود.

وی با بیان اینکه مدیریت منابع از موارد اصلی رفع معضلات مناطق کم برخوردار است، تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با مدیریت صحیح منابع شاهد مشکلات کمتری باشیم و خدمات لازم نیز به مناطق کم برخوردار ارائه شود.

کد خبر 537541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.