طارمی در میان شور و هیجان آنفیلد؛ جنگ نفتی‌ها در اتحاد!

هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام بازی‌های فوق العاده حساس و جذاب از گروه‌های یک تا چهار؛ به پایان میرسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _چهارشنبه سوم آذرماه_، شب دوم هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا هم برگزار می‌شود و تیم‌های مدعی صعود گروه‌های یک تا چهار تقریباً به صورت کامل مشخص می‌شود.

گروه A؛ جنگ نفتی‌ها در اتحاد

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به مصاف هم می‌روند. بدون شک این مسابقه یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های دو سال اخیر CL است. این بازی رأس ساعت ۲۳:۳۰ به میزبانی ورزشگاه اتحاد برگزار می‌شود قضاوت آن نیز برعهده "دنیله اورساتو" از ایتالیا است این دو باشگاه در لیگ‌های داخلی شرایط خوبی دارند؛ تیم پووچ صدرنشین است و شاگردان پپ هم رده دوم پرمرلیگ را دارند.

سیتی‌زن‌ها و پاریسی‌ها هر دو توسط پول نفت قطری‌ها اداره می‌شوند و سودای قهرمانی اروپا را در سر دارند. حضور مسی، نیمار، امباپه و… در یک سمت و چندین ستاره آبی پوش در سمت دیگر؛ جالب توجه است. تقابل لیونل مسی و پپ هم می‌تواند جذابیت بازی را صد چندان کند. ضمن اینکه بازی رفت جذاب بود و با نتیجه دو بر صفر به سود نماینده فرانسه به اتمام رسیده است. منچستر فعلاً ۹ امتیازی و صدرنشین است و پاریس هم هشت امتیاز دارد و در رده دوم است. چند وقتی هست که خبرها از جدایی سرمربی آرژانتینی و آمدن زیدان به فرانسه حکایت می‌کند. باید دید شکست احتمالی PSG در اتحاد؛ این شایعه را به واقعیت بدل می‌کند یا خیر.

طارمی در میان شور و هیجان آنفیلد؛ جنگ نفتی‌ها در اتحاد!


در دیگر دیدار این گروه بروخه بلژیک که چهار امتیاز دشت کرده میزبان لایپزیگ یک امتیازی است و بسیار امیدوار است که در صورت برتری انگلیسی‌ها مقابل یاران مسی و البته پیروزی خودشان مقابل نماینده آلمان، هفت امتیازی شوند تا همچنان شانس صعود داشته باشند.

گروه B؛ طارمی در میان شور و هیجان آن فیلد

گروه دو لیگ قهرمانان اروپا جذاب شده است. از ساعت ۲۳:۳۰ لیورپول با سوت "فلیکس زواییر" آلمانی در آن فیلد از پورتو و مهدی طارمی پذیرایی می‌کند؛ پسری که از قلب بندر بوشهر پا به بندر لیورپول می‌گذارد؛ جایی که هیچ عاشق لیورپولی، تنها قدم نمی‌زند. در ایران وقتی اسم لیورپول می‌آید ناخودآگاه همه یاد عادل فردوسی پور می‌افتند که عاشق لیورپول است. کسی که همیشه باعث انگیزه مهدی و البته بسیاری از جوانان شد تا پیشرفت کنند. بدون شک آن فیلد مثل همیشه پر شور و هیجان خواهد بود، و فقط یک عادل فردوسی پور را به عنوان تماشاگر ویژه کم دارد. تیم کلوپ در این گروه با ۱۲ امتیاز کامل؛ صدرنشین است و با برتری چهار گله برابر آرسنال در لیگ برتر، با روحیه خوب به مصاف حریف می‌رود.

طارمی در میان شور و هیجان آنفیلد؛ جنگ نفتی‌ها در اتحاد!

سرخیو کونسیسیائو دل خوش به پسر ایرانی است تا لک‌لک‌ها را زمین‌گیر کند تا در جنگ با اتلتیکو برای صعود موفق باشد. هرچند آبی‌های پرتغالی درصدد گرفتن انتقام شکست تحقیرآمیز خود با پنج گل مقابل انگلیسی‌ها هم هستند. تیم سیمئونه هم با سوت "اسلاوکو وینچیچ" صربستانی مقابل میلانی قرار می‌گیرد که برخلاف سری آ که صدر را در اختیار دارد؛ در اروپا با یک امتیاز چهارم است. به هر حال میلان تیم بزرگی است و لوس بلانکوس چهار امتیازی که جنگ سختی با پورتوی پنج امتیازی برای صعود دارد؛ بازی راحتی پیش رویش نیست. بازی رفت این دو تیم نیز جذاب بود جایی که تیم ال چولو سیمئونه در شب اخراج "فرانک کسیه" از روسونری در دقیقه ۲۹، دو بر یک برنده شد.

گروه C؛ زنبورها باید نیش بزنند تا زنده بمانند

در این گروه ابتدا از ساعت ۲۱:۱۵ بشیکتاش و آژاکس یک دیدار تشریفاتی را در ترکیه برگزار می‌کنند. تیم ترکیه‌ای هر چهار بازی خود را با شکست پشت سر گذاشته و تفاضل منفی ۱۰ را ثبت کرده است؛ در طرف مقابل آژاکس مخوف همه بازی‌ها برده و با ۱۴ گل زده و ۲ گل خورده مقتدرانه صدرنشین است. در نتیجه؛ پیروزی تیم تن هاخ دور از دسترس نیست.

اما یک دیدار بسیار حساس در این گروه برگزار می‌شود. از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه دو تیم اسپورتیگ و دورتموند در استادیوم خوزه آلوالاده رو در روی هم می‌ایستند. سوت این بازی توسط "کارلوس دل سرو" اسپانیایی زده می‌شود. تیم پرتغالی در ۹ بازی اخیر خود پیروز شده و در این گروه هم امتیاز با دورتموند با ۶ امتیاز برای صعود می‌جنگد. زنبورها با توجه به اینکه هفته آخر با تیم بدون امتیاز و قعرنشین بشیکتاش بازی دارند، اگر امشب شکست نخورند دست بالاتر را برای صعود دارند.

طارمی در میان شور و هیجان آنفیلد؛ جنگ نفتی‌ها در اتحاد!

گروه D؛ جنگ شریف و ایتتر برای صعود

در این گروه ابتدا اینتر از ساعت ۲۱:۱۵ در سن‌سیرو میزبان شاختار است. سوت شروع بازی را "اویدو هاتگان" رومانیایی می‌زند. شاختار با اینکه هم امتیاز با دیناموکیف با ۳۸ امتیاز صدرنشین لیگ اوکراین است اما در لیگ قهرمانان اروپا شرایط جالبی ندارد و با یک امتیاز قعرنشین است. افعی‌های ایتالیایی با هفت امتیاز دوم‌اند و اگر پیروز شوند گام بلندی برای صعود به مرحله حذفی بر می‌دارند. شاگردان اینزاگی با یک برد روحیه بخش سه بر دو مقابل ناپولی صدرنشین لیگ ایتالیا؛ پا به هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا می‌گذارند.

در دیگر دیدار این گروه، رئال ۹ امتیازی با سوت "سیمون مارسینیاک" لهستانی در مولداوی به مهمانی شریف می‌رود که با دو برد همان اوایل برابر همین رئال در اسپانیا و شاختار؛ باعث تعجب فوتبال دوستان شده بود، اما دو شکست اخیر برابر اینتر کمی آن‌ها را ناامید کرده ولی همچنان شانس صعود دارند. تیم ۳۷ امتیازی لیگ مولداوی باید بداند امشب برابر پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا کار سختی در پیش دارد.

کد خبر 537503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.