پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات خاکی کنار گذر شهر خوانسار

فرماندار خوانسار با اشاره به اینکه اکنون عملیات خاکی کنار گذر شهر خوانسار ۳۰ درصد پیشرفت دارد، گفت: اتمام کل پروژه نیاز به ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسلم زاده امروز- سه‌شنبه دوم آذرماه- در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار اظهار کرد: امسال نرخ بیکاری خوانسار از ۱۶.۸ درصد به ۹.۲ درصد رسید.

وی با اشاره به افزایش تولید در واحدهای صنعتی خوانسار، گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت مرغ، با تأمین خوراک مرغداری‌های خوانسار در عرضه گوشت مرغ با کمبود مواجه نشدیم.

فرماندار خوانسار با اشاره به اینکه دهیار دوشخراط رتبه برتر کشوری را کسب کرد، گفت: در زمینه آمار بیمه شدگان روستایی در رتبه برتر استانی قرار داریم.

مسلم زاده با اشاره به طرح پویش درخت با پساب فاضلاب، اظهار کرد: خشکسالی و کم آبی موجب کاهش برداشت محصولات گردو و آلو و انگور در خوانسار شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته فاز دوم طرح فاضلاب شهری خوانسار اجرا و تاکنون ۲۱ کیلومتر پیشرفت دارد، گفت: برای اتمام پروژه فاضلاب شهر خوانسار نیاز به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

فرماندار خوانسار با اشاره به اینکه اکنون عملیات خاکی کنار گذر شهر خوانسار ۳۰ درصد پیشرفت دارد، افزود: اتمام کل پروژه نیاز به ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

واکسیناسیون ۸۹ درصدی اصناف خوانسار

در ادامه محمدصادق فیاضی مدیر شبکه بهداشت و درمان خوانسار با اشاره به پوشش ۸۵ درصدی واکسیناسیون کرونا در خوانسار، اظهار کرد: اکنون هفت دهم کارکنان ادارات خوانسار آن هم به دلیل بیماری واکسن کرونا دریافت نکردند.

وی از اجرای طرح مدافع شهدای سلامت در شهر خوانسار خبر داد و گفت: ۸۹ درصد اصناف شهرستان خوانسار واکسن دریافت کردند.

احداث و بازسازی ۴۰ واحد مسکونی در خوانسار

در ادامه محمد رحمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار اظهار کرد: امسال با کمک خیران ۳۵ مورد جهیزیه تهیه و بین نوعروسان بی‌بضاعت توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته در راستای محرومیت‌زدایی ۴۰ واحد مسکونی در شهرستان خوانسار احداث و یا بازسازی شد، گفت: در راستای امنیت شهروندان گشت رضویون راه‌اندازی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوانسار با اشاره به نقش بسیج در مقابله با بیماری کرونا، گفت: طرح حافظان سلامت به صورت محله محور با توزیع ماسک و تزریق واکسیناسیون در حال اجرا است.

رحمانی از راه‌اندازی ۲۲ صندوق قرض‌الحسنه با کمک ناحیه مقاومت بسیج خبر داد و افزود: اکنون موجودی این تعداد صندوق قرض‌الحسنه ۱.۵ میلیارد تومان و یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

توزیع لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند

در ادامه ناصر عصاری مدیر آموزش و پرورش خوانسار اظهار کرد: از نیمه دوم آبان ماه مدارس شهرستان خوانسار به صورت تدریجی بازگشایی شد.

وی گفت: در سال تحصیلی جدید ۴ هزار و ۱۲۰ دانش‌آموز در ۴۷ مدرسه مشغول تحصیل هستند.

مدیر آموزش و پرورش خوانسار گفت: با کمک ناحیه مقاومت بسیج ۶۰ میلیون تومان لوازم‌التحریر و سایر ملزومات تحصیلی تهیه در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گرفته است.

کد خبر 537479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.