نصب شش دستگاه اذان گو در شهر خوانسار

شهردار خوانسار گفت: شش دستگاه اذان گو در شش نقطه شهر خوانسار که مسجد وجود ندارد و صدای اذان نیز به گوش نمی‌رسد نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل توکلی امروز- سه‌شنبه دوم آذرماه- در جلسه شورای اداری شهرستان، اظهار کرد: در راستای رفع موانع تولید با پیگیری‌های انجام شده کارخانه آسفالت خوانسار پس از هفت سال توقف راه‌اندازی و اکنون در هر ساعت ۶۰ تن تولید آسفالت تولید می‌کند.

وی با اشاره به اجرای فاز نخست عملیات آسفالت مسکن مهر خوانسار، گفت: زمینی به متراژ ۳۵ هزار متر مربع برای ایجاد کارگاه مشاغل مزاحم ایجاد شد.

شهردار خوانسار با اشاره به اجرای برنامه فرهنگی در دستور کار مدیریت شهری شهرداری خوانسار، گفت: در کنار خدمات بی‌نظیر عمرانی به پیوست‌های فرهنگی اسلامی در شهر توجه خواهیم داشت.

توکلی، ویلاسازی را خط قرمز شهرداری خوانسار دانست و افزود: ضمن مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز هیچ گونه مجوز ویلاسازی صادر نخواهد شد.

وی از نصب شش دستگاه اذان‌گو در شش نقطه شهر خوانسار نصب خبر داد و گفت: این دستگاه‌های اتوماتیکی در شش نقطه از شهر که مسجد وجود ندارد و صدای اذان نیز به گوش نمی‌رسد نصب می‌شود.

شهردار خوانسار گفت: این دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند است و با توجه به نرم افزاری که روی آن نصب شده، امکان پخش اذان و دعاها را به صورت خودکار در زمان‌های تعیین شده دارد.

کد خبر 537474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.