عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم آذرماه

در این بسته خبری از اجرای عملیات پارک بانوان نهاوند تا کاشت درخت به ازای هر تولد در بروجرد و نصب ساعت‌های نجومی در قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

کاج سیستم فاضلاب ندارد

کرامت نیکخواه، سرپرست شهرداری شهر کاج با بیان اینکه شهر کاج سیستم فاضلاب ندارد، گفت: پساب شهر به سمت اراضی کشاورزی هدایت می‌شود زیرا توپوگرافی شهر دارای شیب بوده و نمی‌توان پساب را به هر سمتی هدایتی کرد.

حمایت شهرداری مراغه از بخش سلامت

محمد مقتومی، شهردار مراغه با اشاره به روند پیشرفت طرح‌های زیرساختی بهداشت و درمان در این شهرستان گفت: حمایت شهرداری و مجموعه مدیریت شهری از بخش سلامت، حرکتی برای تحقق شهر سالم است.

کلنگ‌زنی پارک بانوان نهاوند

مجید یوسفی‌نوید، شهردار نهاوند گفت: این پروژه با عنوان «بوستان بانوان نرگس» در چهار هزار مترمربع مساحت، با پنج میلیارد تومان اعتبار و در فضایی دارای حصار و نظر گرفتن شرایطی برای بازی کودکان احداث می‌شود.

کاشت یک درخت به ازای هر تولد در بروجرد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد ضمن پیشنهاد برنامه‌ریزی جهت احداث بوستان تولد و پارک جنت در بروجرد، اظهار کرد: به‌منظور ترویج فرهنگ درختکاری و نگهداری و توسعه فضای سبز در میان خانواده‌ها و حساس‌سازی آنان نسبت به طبیعت پیرامون محل زندگی آنان و آشنا سازی کودکان و فرزندان با آموزه‌های محیط زیستی و نهادینه شدن دلبستگی و عشق به مواهب طبیعی در ضمیر آنان؛ اجرای طرح هر تولد یک نهال در بروجرد در دستور کار سازمان فضای سبز قرار گیرد.

تداوم مراحل اجرایی پل آقاباقر اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: مشکلات اجرایی پل آقا باقر با شرکت آب منطقه‌ای و سایر دستگاه‌های دولتی در حال پیگیری و رفع شدن است و مراحل اجرای این پل ادامه دارد.

نصب ۲۶ ساعت نجومی در بوستان‌های قزوین

محمد صالح صالحی، سرپرست سازمان از نصب ۲۶ عدد ساعت نجومی در تابلوهای برق در سطح فضای سبز شهر خبر داد و گفت: به منظور کنترل خودکار روشنایی بوستان‌ها و فضاهای سبز، تعداد ۲۶ عدد ساعت نجومی در تابلوهای برق موجود در سطح بوستان‌های شهر قزوین نصب شده است، این ساعت‌های نجومی جایگزین مناسبی برای فتوسل محسوب می‌شود و موجب روشن و خاموش شدن پایه چراغ‌های فضای سبز به صورت اتومات می‌شود.

اجرای طرح آبیاری نوین در فضای سبز خوانسار

ابوالفضل توکلی، شهردار خوانسار گفت: تاکنون ۸۰ درصد طرح آبیاری نوین در فضای سبز شهری خوانسار اجرا شده است.

جمع‌آوری ۲۲۵ تن زباله از کانال‌های منطقه ۶ اسلامشهر

شهرداری اسلامشهر به منظور پیشگیری از بروز آب‌گرفتگی در مواقع بارندگی و جلوگیری از بروز حوادث در سطح شهر، پاکسازی و لایروبی انهار و کانال‌های سطح شهر منطقه شش با جمع‌آوری ۲۲۵ تن زباله در ۲ روز، توسط ادوات سازمان مدیریت پسماند در حال انجام است.

ساماندهی رانندگان سرویس مدارس فومن

جواد جباری، سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری فومن گفت: ۲۲ نفر از رانندگان سرویس مدارس این شهر با ثبت نام در سامانه سپند ساماندهی شدند.

کد خبر 537428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.