۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
سپاهان مستحق پیروزی بود

سرمربی تیم فوتسال شهر آرا مشهد گفت: از حق نگذریم بعضی اوقات هم داوری به ضررمان سوت زد. در موقعیت‌هایی که می‌شد سوت‌ها تکرار شود یا اخطارهای به سپاهان داده شود این کار انجام نشد اما در مجموع تیم مستحق این بازی سپاهان بود

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید مرتضایی پس از مسابقه با سپاهان اظهار کرد:

قبل از هر چیز به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم. آنها امروز مزد زحمات شأن را گرفتند. بعد از چند باخت نیاز به یک برد پر روحیه داشتند که قرعه به نام افتاد. البته ما هم در بدترین شرایط مان در مقابل تیم سپاهان قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: هر چقدر به پایان بازی نزدیک می‌شدیم فشار روی بازیکنان تیم ما بیشتر می‌شد. با توجه به اینکه یازده نفر بودیم و دو بازیکن مصدوم داشتیم و از طرفی در نیمه اول نیز دروازه بان مان مصدوم شد. این موارد فشارهای مضاغفی بود که به کادر فنی وارد شد و دست مان را در واقع بسته نگه داشت.

سرمربی فرش آرا تصریح کرد: تیم حریف هم فوق العاده خوب کار کرد. از حق نگذریم بعضی اوقات هم داوری به ضررمان سوت زد. در موقعیت‌هایی که می‌شد سوت‌ها تکرار شود یا اخطارهای به سپاهان داده شود این کار انجام نشد اما در مجموع تیم مستحق این بازی سپاهان بود که به آن رسید. در واقع هر چقدر هم تیم داوری مشکل داشته باشد اما باز هم تیم سپاهان بهتر از آن چیزی که تصور می‌شد ظاهر شد.

وی افزود: می‌دانستیم تیمی که چند باخت دارد هر گلی که دریافت کند فشار بیشتری تحمل می‌کند و هر گلی که بزند به لحاظ روحی روانی بهتر می‌شود. بعد از آنکه سپاهان دو گل با روحیه خوبی در نیمه دوم به میدان آمد و هر چه جلوتر رفتیم با کمبود بازیکن مواجه شدیم و بازی را به حریف دادیم. به نظر می‌رسد باشگاه فرش آرا باید در این خصوص بیشتر توجه کند. چهار هفته است با یازده بازیکن وارد زمین می‌شویم. در حالی که می‌توانیم بازیکن بگیریم اما این اتفاق هنوز نیفتاده است. امیدوارم در آینده تیم ما و تیم سپاهان موفق ظاهر شوند.

کد خبر 537405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.