شارژر جدید سامسونگ چه قابلیتی دارد؟

به نظر می‌رسد که شارژر جدید شرکت سامسونگ امکان شارژ با سرعت بالا را برای همه محصولات این شرکت فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ انواع شارژرهای سیمی و بی سیم را برای همه گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ تاپ‌ها و گجت‌های پوشیدنی خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد، هم اکنون نیز به نظر می‌رسد که در حال آزمایش و بررسی شارژر جدید سیمی سریع است که Power Adapter Trio نام دارد و شماره مدل آن EP-T6530 است.

با تولید شارژر جدید سامسونگ، نیاز به شارژرهای جداگانه برای هر دستگاه نیست، این محصول احتمالاً دارای سه پورت USB Type-C با حداکثر توان ۶۵، ۲۵ و ۱۵ وات خواهد بود. این مدل شارژر در چند وب سایت اروپایی موجود است و قیمت آن تقریباً ۵۶ یورو است. البته شرکت سامسونگ هنوز به صورت رسمی این محصول را معرفی نکرده است، بنابراین مشخص نیست که حداکثر توان ۶۵ یا مجموع ۱۰۵ (۱۵ +۶۵+۲۵ وات) وات را ارائه می‌دهد یا خیر؟

با در نظر گرفتن شارژرهای سامسونگ می‌توان متوجه شد که دو پورت USB Type-C در شارژر WP-T6530 می‌توانند با USB PD 3.0 با PPS سازگار باشد. با استفاده از این شارژر می‌توان محصولاتی مانند گلکسی بوک، گلکسی اس ۲۱ یا گلکسی زد فلیپ ۳ را سریع شارژ کرد. علاوه بر این، شایعه شده است که شرکت سامسونگ شارژر سریع سیمی ۴۵ واتی خود را دوباره همراه با گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولت را معرفی خواهد کرد، این نوع شارژر ممکن است بتواند گوشی‌های هوشمند پیشرفته آینده این شرکت را با سرعت بالا شارژ کند.

کد خبر 537269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.