فعال کردن ۳۰ دستگاه اتوبوس درون شهری در بیرجند

شهردار بیرجند گفت: تا نیمه نخست آذرماه ۶۰ نفر نیروی جدید برای فعال شدن ۳۰ دستگاه اتوبوس درون شهری در بیرجند فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش ایمنا، مهدی بهترین در خصوص کمبود تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر بیرجند و تقاضای مردم در این زمینه اظهار کرد: با توجه به بازنشستگی تعدادی از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی سازمان اتوبوسرانی در هفته گذشته کمیسیون معاملات شهرداری انجام و پیمانکار واجد شرایط انتخاب شد.

وی با بیان اینکه پیرو این امر ۶۰ نفر از نیروی جدید برای ۳۰ دستگاه اتوبوس غیر فعال کنونی انتخاب می‌شوند، افزود: این تعداد به تدریج بر اساس برنامه‌ای که وجود دارد به ناوگان اتوبوسرانی وارد می‌شوند.

شهردار بیرجند ادامه داد: به طور قطع برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تری برای استفاده از اتوبوس‌های موجود درون شهری صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۴۰ دستگاه اتوبوس فعال در شهر بیرجند جا به جایی مسافران درون شهری را بر عهده دارند، گفت: تعداد مسافران هر روز به طور دقیق رصد و بر اساس نیازی که وجود دارد این تعداد اتوبوس جدید وارد ناوگان خواهند شد.

بهترین خاطرنشان کرد: به‌کارگیری ۶۰ نفر نیروی جدید ناوگان حمل و نقل عمومی در بیرجند قبل از نیمه اول آذرماه جاری انجام خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 537213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.