با حمایت از تولید صنعت گلپایگان حفظ می‌شود

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری شورای شهر در توسعه شهرک‌های صنعتی گلپایگان، گفت: با حمایت از تولید صنعت گلپایگان حفظ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مسعود خاتمی امروز- دوشنبه یکم آذر ماه- در حاشیه بازدید از شرکت شیرآلات، گلسار پلیکا و سه شرکت تولید قطعات خودرو در گلپایگان در جمع خبرنگاران، جهش تولید در این واحدهای را چشمگیر دانست و اظهار کرد: دولت و مجلس باید موانع سر راه تولید کنندگان را رفع کند.

وی با اشاره به افزایش کیفیت محصولات تولیدی این واحدهای صنعتی، گفت: اکنون محصولات تولیدی این واحدها در داخل و خارج کشور صادر می‌شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری شورای شهر در توسعه شهرک‌های صنعتی گلپایگان، گفت: با حمایت از تولید صنعت گلپایگان حفظ می‌شود.

اکنون ۸۰ هکتار زمین در مرحله واگذار است

«مهدی روشنی» رئیس خانه صنعت و معدن گلپایگان نیز در سخنانی مهمترین چالش کنونی را توسعه فاز سوم شهرک صنعتی گلپایگان دانست و اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم در اجرای این امر مهم قول مساعدت گرفتیم.

وی با اشاره به مشکلات واگذاری زمین به منظور توسعه واحدهای صنعتی گلپایگان، افزود: افرایش هزینه‌های برق و گاز از دیگر مشکلات واحدهای صنعتی گلپایگان است که امیدوارم با پیگیری در کلان کشور رفع شود.

رئیس خانه صنعت و معدن با اشاره به اینکه چالش پیش روی تولید کنندگان گلپایگان طرح توسعه واحدهای صنعتی و سرمایه‌گذاری است، افزود: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم اکنون ۸۰ هکتار زمین در مرحله واگذار است.

خلع ید ۱۱ مورد زمین بلااستفاده در حوزه صنعت گلپایگان

در ادامه «محسن اتحادی» رئیس صمت گلپایگان با اشاره به روند پیگیری‌ها در حفاظت محیط زیست و منابع امور آب در واگذاری زمین به منظور توسعه فاز سوم شهرک صنعتی گلپایگان، گفت: توسعه شهرک صنعتی موجب اشتغالزایی هزار نفر می‌شود.

وی از خلع ید ۱۱ مورد زمین بلااستفاده در حوزه صنعت گلپایگان خبر داد و گفت: برخی تولید کنندگان در توسعه واحدهای خود و اشتغالزایی نیاز به زمین دارند.

کد خبر 537212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.