تنظیم بازار مرغ کاشان با افزایش تولید

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه کاشان از تنظیم بازار مرغ در منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود خاندایی امروز در جلسه تنظیم بازار مرغ در کاشان با اشاره به افزایش تولید مرغ و توزیع مرغ گرم در سطح شهرستان، از تنظیم بازار این محصول خبر داد و با اشاره به ضرورت حمایت بیش از پیش از تولیدکنندگان به ویژه در این برهه از زمان، اظهار کرد: با توجه به مازاد تولید مرغ گرم در سطح شهرستان، اداره صنعت معدن و تجارت کاشان برنامه‌ریزی لازم برای توزیع مرغ گرم به میزان کافی را دارد تا این محصول به تمام فروشگاه‌های عرضه کننده در سطح شهرستان تحویل داده شود.

وی تصریح کرد: اداره صمت کاشان با هماهنگی اداره صمت شهرستان آران و بیدگل و همچنین شرکت تعاونی روستایی، باید ترتیبی اتخاذ کند تا مرغ گرم به میزان کافی برای توزیع در سطح شهرستان آران و بیدگل و همچنین روستاهای تابعه کاشان نیز اختصاص داده شود.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه کاشان گفت: به منظور رفع کمبودهای اخیر و حمایت از تولیدکنندگان در سطح شهرستان، با هماهنگی اداره صمت کاشان و شرکت تعاونی مرغداران، توزیع مرغ منجمد به مدت ۱۵ روز متوقف شده است و طی این مدت فقط توزیع مرغ گرم انجام می‌شود. در بعضی از موارد مربوط به توزیع، سامانه رهتاب بازنگری شده است و افراد می‌توانند در شرایط آسان‌تری نسبت به خرید از سامانه رهتاب اقدام کنند.

کد خبر 537183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.