۲۱۲۱ بانوی اصفهانی از تسهیلات اشتغال بهره‌مند شدند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از ارائه تسهیلات اشتغال به دو هزار و ۱۲۱ نفر از زنان سرپرست خانوار با هدف خودکفایی خانوارهای زن سرپرست تحت پوشش امداد خبر داد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، حمایت از زنان سرپرست خانوار و نیازمند را از جمله وظایف این نهاد دانست و اظهار کرد: در حال حاضر ۶۹ هزار و ۸۸۵ زن سرپرست خانوار اصفهانی تحت حمایت این نهاد هستند و از خدمات ارائه شده از جمله مستمری ماهیانه، بیمه درمانی، کمک هزینه‌های تحصیلی و ازدواج فرزندان، جهیزیه، خدمات مسکن، تسهیلات کارگشایی و خودکفایی، کمک‌های معیشتی و بسته‌های غذایی بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین طرح‌های اشتغال بانوان در حوزه‌های خدمات، دامپروری، فرش و گلیم بوده است، افزود: در سال جاری دو هزار و ۱۲۱ نفر از زنان تحت حمایت امداد با دریافت تسهیلاتی بالغ بر ۷۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، زمینه اشتغال را برای خود و برخی دیگر از خانواده‌های تحت حمایت فراهم کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در پایان با اشاره به نیاز روزافزون خانواده‌های نیازمند به دریافت حمایت و کمک خیران و نیکوکاران، تصریح کرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم نیک‌اندیش اصفهان هستند و روش‌های الکترونیکی از جمله کد دستوری #۰۳۱۸۸۷۷ و پایگاه اینترنتی emdad.ir نیز در دسترس همگان قرار دارد.

کد خبر 537082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.