واکنش سرمربی تیم ملی تنیس روی میز به قرعه‌کشی مسابقات جهانی

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به نتیجه قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان گفت که نمایندگان ایران می‌توانند دیدارهای خود در دور نخست را با پیروزی به پایان برسانند.

به گزارش ایمنا، جمیل لطف الله نسبی، با اشاره به قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان که در بخش انفرادی و دوبل انجام شده است، گفت: طبق قرعه کشی انجام شده، نوشاد عالمیان دیدار نخست خود را مقابل «لیائو چنگ تینگ» از چین تایپه برگزار می کند. نوشاد صاحب رنکینگ ۶۹ است در حالی که حریفش رنکینگ ۱۱۸ را در اختیار دارد. از این حیث نماینده ایران از شرایط بهتری برخوردار است.

وی تصریح کرد: «چیگ تینگ» بازیکنی با قابلیت های قابل توجه است اما در مجموع نوشاد در رقابت با نمایندگان کشورهای شرق آسیا عملکرد خوبی دارد و معمولاً می تواند نتیجه لازم را بگیرد. امید دارم که او برنده این بازی شود که در این صورت باید دیدار دوم خود را با برنده رقابت «کمال آچانتا» از هند و «سدریک» از بلژیک برگزار کند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با یادآوری اینکه امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی جهان است، خاطرنشان کرد: امیرحسین هدایی در اولین دیدار باید با «پاول پلاتنو» از بلاروس دیدار داشته باشد. این بازیکن بلاورسی رنکینگ ۱۲۹ جهان را در اختیار دارد در حالی که هدایی صاحب رنکینگ ۱۶۴ است با این حال فکر می کنم بازیکن کشورمان بتواند از این دیدار نتیجه بگیرد.

وی ادامه داد: «پاول پلاتنو» بازیکن قابلی است اما در مجموع نقطه ضعف هایی دارد که هدایی می تواند از آنها به نفع خود استفاده کند مثلاً اینکه اصلاً بازیکن سریعی نیست و بازی پیچیده ای ندارد. البته او رالی های خوبی دارد و اگر کار به اینجا بکشد می تواند خودی نشان دهد. به طور کلی اما هدایی با وجود اینکه موقعیت رنکینگ پایین تری نسبت به حریفش دارد، می تواند از رقابت با او به نفع خود نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز خاطرنشان کرد که هدایی در صورت پیروزی در این دیدار باید با «فان ژندونگ» از چین دیدار داشته باشد.

وی از نتیجه کلی قرعه کشی برای بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان ابراز رضایت کرد و گفت: به نسبت سطح مسابقات و بازیکنان شرکت کننده، قرعه خوبی نصیب بازیکنان ایران شده است. شرایط بد نیست و آنها باید برنده دیدارهای نخست خود بشوند.

لطف الله نسبی همچنین به قرعه کشی رقابت های بخش دوبل اشاره کرد وافزود: نوشاد و نیما عالمیان ترکیب دوبل ایران را در این رقابت ها تشکیل می دهند. این ترکیب در دور نخست استراحت دارد و در دور دوم که در جدول ۶۴ تیمی برگزار می شود باید با برنده تیم های دوبل اتریش و فرانسه رقابت داشته باشد. شرایط این بخش بد نیست اما فعلاً تمرکزمان روی دیدارهای انفرادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان از ۲ آذرماه در ایالت تگزاس شهر هیوستون آغاز شده و تا ۸ آذرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر
کد خبر 537051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.