لزوم برنامه ۲۰ ساله مدیریت شهری کاشان

شهردار کاشان با تاکید بر اینکه اولویت نخست شهرداری با توجه به محدودیت منابع مالی، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی در این شهر است، گفت: برنامه ۲۰ ساله مدیریت شهری این خطه با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) تهیه و تدوین می‌شود.

حسن بخشنده امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری کاشان و قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) اظهار کرد: رمز موفقیت در مدیریت شهری داشتن برنامه بلندمدت است.

وی افزود: کاشان در گذشته یک برنامه زیرساختی مدون نداشته است و با کمک مشاوران می‌کوشیم، برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را برای این شهر تدوین، برنامه‌ریزی و روی زیرساخت‌ها زیاد تاکید خواهیم کرد.

شهردار کاشان تصریح کرد: این تفاهم‌نامه فقط مختص طرح‌های عمرانی نیست، بلکه گروه مشاوران این قرارگاه، مدیریت شهری را در تهیه و تدوین برنامه‌های ۲۰ ساله اجتماعی، فرهنگی و شهرسازی کمک خواهند کرد.

وی به توانمندی مشهود قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) و همکاری این قرارگاه با شهرداری کاشان اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا از کارشناسان قرارگاه در رفع اساسی، علمی و تخصصی ترافیک شهری به ویژه چهارراه آیت‌الله کاشانی از روبه‌روی بیمارستان نقوی استفاده خواهد شد، چرا که تحقق این مهم، خواسته شهروندان است.

بخشنده امنیه با تاکید بر لزوم تعامل با تمامی دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: با توجه به اینکه با نگاه جدیدی وارد بخش مدیریت شهری شده‌ایم، سایر بخش‌های شهرستان را جدای از شهرداری نمی‌دانیم، از این رو تمامی مشکل‌های آنها را مشکلات خودمان میدانیم و با دیدگاه منطقه‌ای به آنها نگاه می‌کنیم.

وی از کاشان به عنوان شهر دارالمومنین یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه این خطه افزون بر یک هزار و ۸۲۰ شهید والامقام تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، باید ورودی‌های شهر به نمادها و اِلِمان‌های مذهبی و تصاویر شهیدان مزین شود که این مهم در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و مراحل پایانی را می‌گذراند.

کد خبر 536943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.