صنایع اصفهان در حال احیا است

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان با اشاره به موانع موجودی که بر سر راه تولیدکنندگان کشور قرار دارد، گفت: احیای واحدهای نیمه تعطیل و یا ورشکسته همواره دغدغه‌ای بزرگ برای بخش خصوصی و دولتی بوده است.

عبدالوهاب سهل‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با وجود شرایط راکد صنایع، سال گذشته وزارت صنعت با دستورالعمل‌های حمایتی مصمم به احیای واحدهای تعطیل و یا نیمه تعطیل شد تصمیمی بجا و سازنده که نتایج بسیار خوبی نیز گرفت.

وی افزود: به ویژه در اصفهان که به عنوان یکی از مراکز صنعتی کشور مطرح است احیای صنایع با همکاری قوه قضائیه، خانه صنعت معدن و تجارت، سازمان صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی و… قابل قبول بوده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان تصریح کرد: در گام اول، در راستای شناسایی واحدهای ورشکسته در اصفهان اقدام و مشکلات آن‌ها مطرح شد و با همیاری افراد متبحر و خبره‌ای که از میان صنعتگران انتخاب شدند تعدادی از این واحدها، راه‌اندازی شد حتی تعدادی از این مراکز احیا شده به تولید صادرات محور رسیده‌اند.

به گفته سهل‌آبادی برای بازسازی‌های بیشتر این مراکز تعطیل یا نیمه تعطیل و حفظ و ماندگاری و توسعه‌بخشی آن‌ها اجرای راهکارهای حمایتی مانند تأمین نقدینگی، تهیه مواد اولیه، اصلاح خطوط تولید و ورود سرمایه‌گذار به‌عنوان شرکای صاحبان این واحدها ضرورت دارد.

کد خبر 536873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.