کودکان سه تا ۱۷ سال در هنگ‌کنگ واکسینه می‌شوند

مقامات بهداشتی هنگ کنگ اعلام کردند که کودکان سه تا ۱۷ سال می‌توانند واکسن سینوواک را دریافت کنند تا در برابر بیماری کووید-۱۹ ایمن شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، متخصصان معتقدند که کودکان نیز همانند بزرگسالان ممکن است به نوع شدید بیماری کووید -۱۹ مبتلا شوند، در بیمارستان بستری شوند و جان خود را به دلیل این بیماری از دست بدهند. علاوه بر این، ممکن است کودکان به نوع بدون علامت بیماری کووید -۱۹ مبتلا شوند، اما همچنان ناقل بیماری باشند؛ بنابراین شرکت‌های مختلف تولید کننده واکسن کرونا همواره در حال بررسی میزان تأثیرگذاری واکسن‌ها بر کودکان هستند.

اخیراً مقامات بهداشتی هنگ‌کنگ اعلام کرده‌اند که کودکان سه تا ۱۷ سال می‌توانند به منظور واکسینه شدن در برابر بیماری کووید -۱۹ واکسن سینوواک را دریافت کنند. در این صورت میزان انتقال بیماری به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تا کنون تقریباً ۶۷ درصد جمعیت هنگ‌کنگ واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

مقامات دولتی هنگ‌کنگ طی بیانیه‌ای در روز جمعه اظهار کردند که یک میلیون دز واکسن را به منظور تزریق دز تقویت کننده خریداری کرده‌اند. محدودیت‌های شدید مسافرت نیز هنوز در هنگ کنگ در حال اجرا است؛ به طوری که افرادی که از کشورهای دیگر وارد فرودگاه این منطقه می‌شوند باید به مدت ۲۱ روز خود را قرنطینه کنند.

کد خبر 536841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.