آمار کرونا چهارمحال و بختیاری ۲۹ آبان؛ یک فوتی و ۵۱ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.

مجید شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار ابتلای کرونا در استان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز شنبه ۲۹ آبان ماه، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۰ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۴ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۵۱ نفر مثبت قطعی شد که ۴۵ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۶ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید _۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: اکنون ۱۵۴ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۱۲۲ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماریشان هستند.

شیرانی ادامه داد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری کووید _۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۱۷۱۳ نفر رسید.

وی تصریح کرد: اکنون ۲۴ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان‌های بروجن، شهرکرد، فارسان و لردگان نارنجی و شهرستان‌های اردل، بن، سامان، کیار، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد هستند.

کد خبر 536672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.